וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "קשה להיות איכותי כשאתה בתחתית"

מאמנה של בית"ר ירושלים ניסה להסביר את היכולת הפושרת במשחק התיקו (1:1) נגד בני יהודה. קשטן התלונן על השיפוט

מגד גוזני

צילום ועריכה: נועם אשל

רוני לוי יצא הערב (שבת) מהמגרש באיצטדיון טדי ברגשות מעורבים. מצד אחד, שלוש דקות לסיום המשחק נגד בני יהודה (1:1) הוא כבר ראה באופק את הפסדו הראשון כמאמנה של בית"ר ירושלים לפני שזו השוותה מהנקודה הלבנה. מצד שני, קבוצתו שוב הייתה רחוקה מלהציג יכולת משכנעת, ורשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בטדי.

לוי התייחס בסיום המשחק לבעיה הנוכחית במשחקי הבית של בית"ר ירושלים ואמר: "אין לי הסבר לבעיה בטדי, אבל אני בטוח שיבואו ימים שננצח במשחקי הבית ונבקיע הרבה שערים. הקהל תמך בנו גם ברגעים שלא הלך ובשבילי זו הייתה הרגשה מדהימה. אנחנו לא יכולים לראות בית"ר מבריקה, תראו את המיקום שלנו. קשה להיות איכותי כשאתה בתחתית". על המשחק עצמו אמר לוי: "אני חושב שהתוצאה מוצדקת. התחלנו לא טוב, ספגנו שער מיותר מהוצאת חוץ ובני יהודה עמדה טוב מבחינה טקטית. יצרנו מספיק מצבים לאחר מכן כדי להשוות ולנצח".

במחצית גער רוני לוי בשחקניו. "איך אנחנו מקבלים גול מאאוט", שאל לוי, שאף נזף במישאלוב: "כמה כדורים אתה מאבד? מה קורה לך היום?". כמו כן, המאמן העיר לריקן ולדסה: "לא יכול להיות שאנחנו סופגים שער מהוצאת חוץ".

סטיבן כהן נכנס הערב כמחליף כבר בתחילתה של המחצית השניה, למרות שסיכוייו לעבור להפועל עכו כבר בחלון ההעברות הנוכחי גבוהים. בסיומו של המשחק התייחס כהן למצבו ואמר: "קשה לוותר על קבוצה כמו בית"ר ירושלים, אבל חשוב לי לשחק, כי אף שחקן לא אוהב לשבת על הספסל. אני מקווה שאם אהיה מספיק טוב פה, אולי אוכל לצאת לאירופה".

דרור קשטן: "השריקה לפנדל מפוקפקת"

מי שיצא בתחושת החמצה ענקית מהמשחק הזה היה מאמן בני יהודה דרור קשטן, שבנוסף לעובדה שספג את שער השוויון בדקה ה-87, הוא מאמין שההחלטה של השופט איתן שמואלביץ' לפסוק פנדל לבית"ר בדקה ה-87 הייתה מעוררת מחלוקת.

קשטן אמר בסיום המשחק: "לא יודע אם היה פנדל או לא. צריך לראות את ההילוך החוזר, אבל לדעתי לא היה פנדל. זו שריקה מפוקפקת. הקבוצה היום לחמה ורצתה, גם אם לא שיחקנו ברמה הגבוהה ביותר. זה השינוי מיום שלישי האחרון וכך אני רוצה לראות את השחקנים. הדבר הראשון בכדורגל זה הרצון והמוטיבציה, אחר כך באים כל השאר. הגענו אחרי משחק רע מאוד בנתניה, והיה לחץ תת הכרתי על כולם. ההבדל הפעם היה ברצון ובנחישות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully