וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: 13 נקודות להלפרין בניצחון אולימפיאקוס

הגארד הישראלי סיים כקלע המוביל ב-63:82 של אולימפיאקוס על פאניוניוס. דרוקר ואריס סלוניקי הפסידו בדרבי לפאוק 79:74

יותם הלפרין ממשיך לבסס את מעמדו ברוטציה של אולימפיאקוס, והערב (שבת) הוליך את האדומים לניצחון ביתי על פאניוניוס 63:82. אולימפיאקוס השתלטה על המשחק כבר בפתיחה והוליכה ביתרון דו ספרתי, אבל פאניוניוס הצליחה להישאר קרובה, ופיגרה רק ב-8 במחצית. הלפרין נכנס לעניינים, ושחקניו של איבקוביץ' ביצעו ריצת 14:23 ברבע השלישי בדרך ליתרון 16, משם כבר לא הצליחו האורחים לחזור. הלפרין הוליך את אולימפיאקוס עם 13 נקודות בעוד מאורוקפלאידיס מוסיף 12. את פאניוניוס הוליך אנדרסון עם 12.

לשרון דרוקר הערב היה פחות מוצלח, כשקבוצתו של המאמן הישראלי, אריס, הפסידה בדרבי הלוהט של סלוניקי מול פאוק 79:74. המשחקף כיאה לדרבי היה צמוד מתחילתו עד סופו, כשרק ברבע השלישי הצליחה פאוק לברוח, ועלתה ליתרון 10. אריס נעזרה במשחק טוב של פי ג'יי טאקר שהצליח לצמק ל-72:71, אבל הוא לא הצליח לבדו להשלים את המהפך. מרשל הוליך את קלעי פאוק עם 26, טאפוטוס הוליך את אריס עם 19, טאקר קלע 12.

ספרטק סנט פטרסבורג המשיכה את המומנטום מהניצחון הגדול על מכבי חיפה ביורוצ'אלנג' עם ניצחון ליגה על דינמו מוסקבה 85:87. שחקניו של שרף היו מצויינים בפתיחה וטסו ל-18:33 בסיום הרבע הראשון, בדרך ליתרון 19 במחצית. גם ברבע השלישי שמרה סנט פטרסבורג על היתרון, אבל אז הגיע רבע אחרון נהדר של דינמו, בראשות ייבגני וורונוב, שעשתה קאמבק נהדר, וכמעט והפכה את התוצאה, אך לא היתה יכולה למארחים בדקות הסיום. דומרקאנט ודרגוביץ' הוליכו את סנט פטרסבורג עם 15 נקודות כל אחד, וורונוב קלע 33 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully