וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מגיע לקהל לראות קבוצה כזו"

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה מאוד מה-0:5 על מ.ס אשדוד: "לא היינו בתקופה רעה, הייתה האטה בקצב הניצחונות"

הפועל באר שבע השיגה הערב (שבת) את ניצחונה הגדול ביותר העונה, 0:5 על מ.ס אשדוד במחזור ה-21 בליגה. ערן לוי פתח את החגיגה כבר בדקה ה-6 ובהמשך דובב גבאי כבש שלושער ועודד גביש הוסיף שער.

"השנה שברנו כמה מיתוסים שליליים", אמר המאמן המנצח ניר קלינגר, "אבל אני כל הזמן מסייג ואומר שצריך להיות עם היד על הדופק. אני רואה את הקבוצה באימונים, ולמרות לא מבטיח כלום, אני רואה שהיא מתקדמת. שינינו את המשחק ואת השיטה. היום אנחנו משחקים יותר קבוצתי למרות שיש לנו שחקנים סוליסטים".

על דובב גבאי, שהגיע בשבוע שעבר וכבש שלושה שערים כבר במשחק הבכורה במדים האדגומים-לבנים, אמר קלינגר: "היה חסר עוד שחקן שיעשה את התנועה כמו ליאור אסולין והנה, קיבלנו את דובב. הוא עובד קשה ומקבל את השכר. נמצא איך לשחק עם שניהם ביחד. לשחקנים טובים תמיד יש מקום וכל אחד יצטרך לעבוד קשה".

על העובדה שזה היה הניצחון הראשון של הקבוצה אחרי ארבעה משחקים אמר קלינגר: "לא הייתה תקופה רעה. הייתה האטה בקצב הניצחונות שלנו. הייתה הצגה היום. מגיע לקהל לראות קבוצה שמשחקת כדורגל התקפי, מניעה את הכדור, מגיעה למצבים. יכולנו גם להבקיע עוד שער או שניים, אבל אני גם ככה מרוצה".

באשדוד ניסו להתמודד עם התבוסה הקשה וג'ון גרגורי אמר: "ב-25 משחקים העונה לא ספגנו שער מקרן והיום ספגנו שלושה. זה לא מתאים לנו. זה היה משחק רע מאוד מבחינתנו, אבל אני צריך להגן על הצעירים האלו. אפשר היה לראות בכמה שבועות האחרונים שהתוצאה הזו תגיע. באר שבע שיחקה כדורגל מצוין, שיחקה הרבה יותר חכם מאיתנו והייתה ראשונה לכל כדור. נצטרך להרים את השחקנים ולהכין אותם לשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully