וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט דנסטון חתם בבני השרון

הפורוורד/סנטר בן ה-25 מגיע מאריס סלוניקי שם רשם 6.3 נק' ו-3.5 ריב' למשחק ביורוקאפ. יוכל לשחק כבר במחזור הקרוב

בבני השרון של דן שמיר חיפשו בתקופה האחרונה אחר חיזוק לאחר עזיבתו של מייסיאו באסטון, והערב (שבת) נודע כי הקבוצה החתימה את בריאנט דנסטון, בן ה-25 עד לסיום העונה. הפורוורד/סנטר סיכם כבר בתחילת השבוע, ולאחר שביום חמישי בלילה הגיע השחקן להסכם פשרה עם קבוצתו ביוון (אריס סלוניקי) חתם הערב במועדון. דנסטון הוא יליד ניו יורק, בוגר מכללת פורדהם שם היה אחד מהמצטיינים באזור האטלנטיק 10 (ממנו הגיע גם שון ג'יימס). בשנתו האחרונה במכללה העמיד דנסטון ממוצעים של 15.5 נקודות, 9.8 ריבאונדים, 2.0 אסיסטים ו-2.7 חסימות בממוצע למשחק.

עם סיום לימודיו ניסה דנסטון את מזלו ב-NBA ושיחק עם הלייקרס בליגת הקיץ אולם למרות יכולת טובה לא זכה לקבל חוזה והחליט לעבור לשחק בקוריאה. דנטסון שיחק שנתיים בקבוצת מוביס הקוריאנית והיה לאחד השחקנים המצטיינים בליגה, כשבעונה שעברה הוביל את קבוצתו לזכייה באליפות, ונבחר לשחקן העונה בליגה תוך שהוא מעמיד ממוצעים של 15.3 נקודות ו-8.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

את העונה הנוכחית פתח דנסטון בקבוצת אריס סלוניקי מיוון אולם כאמור השבוע הגיע לסיכום עם הקבוצה על עזיבתו וחתם בבני השרון. בתקופתו באריס דנסטון העמיד ממוצעים של 6.3 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-1.6 חסימות ב-15 דקות בממוצע למשחק ביורוקאפ. כאשר בליגה היוונית הוא מעמיד ממוצעים דומים. דנסטון צפוי להגיע לארץ ביום שני ישירות מיוון ויוכל לקחת חלק כבר במשחק הליגה הקרוב של הקבוצה מול גלילגלבוע, אותה כבר פגש פעמיים העונה במדי אריס סלוניקי ביורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully