וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו: "מילאן לקחה הימור על קסאנו האדם"

חלוץ הרכש בראיון גלוי לב ("יש לי נטייה להכניס את עצמי לצרות), אך אופטימי ("מילאן יכולה לזכות בכל התארים")

אנטוניו קסאנו נהנה מכל רגע במילאן. הילד הרע של הכדורגל האיטלקי, שנזרק מסמפדוריה לאחר שתקף מילולית את הבעלים, העניק ראיון גדול ל"גאזטה דלו ספורט" ודיבר על החיים כרוסונרי, על התדמית הבעייתית ועל המעבר שכמעט קרה לאינטר. "מילאן היא משפחה אחת גדולה", אמר קסאנו. "ההתאקלמות הייתה קלה משציפיתי. אני בכושר מצוין ואעשה הכל כדי לשמור עליו עד תום החוזה שלי. אנשים נוטים לוותר עליי יש לי נטייה להכניס את עצמי לצרות".

החלוץ דיבר על הפרידה מסמפדוריה, על רקע שריקות הבוז שספג כשחזר לפגוש את הבלוצ'רקיאטי עם מילאן בגביע לפני מספר שבועות: "אני חוזר מדי פעם (לעיר) גנואה גם אם אני צריך לחבוש כובע כדי שלא יזהו אותי. לא ציפיתי לשריקות הבוז. נכתבו ונאמרו עליי הרבה דברים שהציגו אותי באור שלילי".

על קבוצתו החדשה אמר קסאנו: "אני מודה לסילביו ברלוסקוני ואדריאנו גליאני על שנתנו לי את ההזדמנות. הם הימרו על קסאנו האדם כמו על השחקן ואותה גישה ג'נטלמנית נקט גם מאמן הנבחרת צ'זארה פראנדלי". קסאנו גילה גם שהיה קרוב למעבר לאינטר: "מאסימו מוראטי מעריך אותי עוד מהימים ששיחקתי בריאל מדריד, אבל הדירקטור מרקו בראנקה וז'וזה מוריניו לא רצו אותי".

גם על מאמנו החדש, מסימיליאנו אלגרי, היה לקסאנו מה להגיד: "הוא מאמן מצוין שאומר מה שהוא חושב וזה הנכס החשוב שלו. מילאן יכולה לזכות בכל התארים: הסקודטו והגביע. לצערי אני לא יכול לשחק העונה בליגת האלופות, אבל יש לנו סיכוי גם במפעל הזה. אירופה מפחדת מאיתנו". לסיכום, התייחס החלוץ לשיתוף הפעולה עם זלאטן: "יש לנו אופי דומה ואנחנו מסתדרים מצוין. לא נכון שהוא טיפוס ווכחן, להיפך. הוא מנסה לעזור לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully