וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה הפתיעה עם 1:3 בקרית שמונה

עדן בן בסט חזר להרכב האדומים והפציץ צמד (3, 15), אסי בלדוט הוסיף שער בבכורה (53). אבוחצירא רק צימק (45)

אם לשפוט על פי הכושר של שתי הקבוצות בשבועות האחרונים, ספק אם אנשים רבים האמינו כי הפועל חיפה מסוגלת לחזר הערב (שבת) מקרית שמונה עם שלוש נקודות. האדומים בוודאי היו חותמים על נקודה אחת בלבד ערב המחזור ה-21, אלא שבסיומו הם שבים לכרמל עם 1:3 מצוין על קבוצת הצמרת של רן בן שמעון, וכך, בבת אחת, נשכחות 120 הדקות המאכזבות מול דלית אל כרמל בגביע ושלושת משחקי הליגה הרצופים ללא ניצחון.

הפתיחה של האדומים היתה פנטסטית, כאשר עדן בן בסט שחזר להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה עקב צהובים בשבוע שעבר, הפציץ צמד מהיר בדקות 3 ו-15. ההגנה של קרית שמונה נראתה פשוט רע באותן דקות, ולמען האמת הפועל חיפה לא היתה רחוקה מניצחון גבוה יותר הערב, כאשר גם אסי בלדוט שהגיע מבני יהודה השתתף בחגיגה. שמעון אבוחצירא אמנם צימק ושוב הוכיח כי מדובר בחיזוק גדול לקבוצה של בן שמעון, אך השורה התחתונה היא שקרית שמונה שומטת שלוש נקודות חשובות מאוד במאבקי הצמרת, וכך נקטע לו רצף של ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד. זה אמנם רחוק, אך לפתע הפער בין הצפוניים והפועל חיפה הוא שש נקודות בלבד.

דקה 3 - גול! כדור קרן של הפועל חיפה גרם ערבוביה ברחבת המארחת, אותה ניצל עדן בן בסט כדי לבעוט מקרוב ולהכניע את חיימוב. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 15 - גול! חנן ממן הכניס כדור לבן בסט, שמתוך הרחבה בעט פנימה והשלים צמד מצוין. 0:2 להפועל חיפה.

דקה 25 - תומר סויסה סובב בעיטה חופשית יפה, קאלה דרשלר הדף היטב.

דקה 45 - גול! אלעד גבאי שלח כדור מאגף ימין עליו השתלט שמעון אבוחצירא, וחלוץ הרכש הסתובב מצוין ובעט פנימה. 1:2 להפועל חיפה.

דקה 53 - גול! מהלך קבוצתי יפה של חיפה התחיל בממן, המשיך באבו ניל, והסתיים ברגליו של אסי בלדוט לבד מול חיימוב. השחקן שהגיע מבני יהודה לא התבלבל, וכבש בבכורה. 1:3 להפועל חיפה.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, תומר ברוקס (עדי אלישע, 85), בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו, אופיר חמו (ברק בדש, 46), תומר סוויסה (בני בן זקן, 71), אלרואי כהן, שמעון אבוחצירא.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, גולן חרמון, סביטי ליפנייה, שרון לוי, אושרי רואש, יוסי דורה, חנן ממן (גל אראל, 65), אסי בלדוט (רן אבוקרט, 75), אמיר אבו ניל, עדן בן בסט (ניקולה גרוביישיץ', 85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully