וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקצוע החדש של אברהם גרנט

מנג'ר ווסטהאם הגיע מחויך למסע"ת לקראת בירמינגהאם (א', 15:30, ספורט1) והצהיר: "אני כבאי. כן, אני מגיע עם המים"

אברהם גרנט במצב רוח טוב. אחרי שחמק מחרב הפיטורים, קיבל מספר שחקני רכש והשיג ניצחון 1:3 בבלקפול, המאמן הישראלי עוד יכול למצוא עצמו מעל הקו האדום כשווסטהאם תארח מחר (ראשון, 15:30, ספורט1 וספורט1 HD) את בירמינגהאם בקרב תחתית. לא פלא שגרנט הגיע למסיבת העיתונאים מחויך ופרגן לעמו כינוי חדש: "אני כבאי. כן, אני מגיע עם המים", אמר לכתבים.

"העונה הראשונה שלי בצ'לסי הייתה קשה ואני לא חושב שהיה מישהו שחשב שנוכל לקחת את הקבוצה קדימה. זה היה קשה, אבל קשה לא יכול לתאר את הסיטואציה בפורטסמות, שם הייתי צריך להשאיר את המועדון בחיים. גם העונה הזו קשה בגלל המיקום שלנו בטבלה, אבל יש שני סוגים של אנשים בחיים: כאלה שמלבים את האש עם שמן וכאלה שבאים עם מים".

גרנט המשיך במסע ההסברה וטען: אני רוצה שכולם במועדון יהיה שמחים. כשמשהו משתבש, אנחנו צרכים להיות יותר ביחד. עלינו לקחת נקודות מהקבוצות שמסביבנו ואנחנו רוצים להמשיך לעשות את זה מול בירמינגהאם.

גרנט לא מפרגן רק לעצמו, אלא גם יצא בקמפיין למען החזרתו של סקוט פארקר לסגל הנבחרת: "תנו לי שם של קשר אחד שנמצא בכושר טוב ממנו", אמר. "אני מכיר את פאביו קאפלו מצוין ויהיה טוב בשבילו להחזיק שחקן כזה בסגל. אין מקצוען גדול ממנו. אני אוהב את השחקנים האנגליים המסורתיים שנותנים הכל בלי השפעה של סוכנים מסביבם. סקוט הוא אחד מהם, הוא נותן תמיד יותר מ-100 אחוז גם בימים קשים".

הישראלי גילה כי שוחח עם קאפלו לאחר משחק הגביע מול נוטינגהאם וניסה לשכנעו לשנות את דעתו על הקשר: "ההשפעה של פארקר בתוך ומחוץ למגרש היא דוגמא לאחרים. ברמה הבינלאומית אתה צריך מישהו שיבוא וייתן הכל. אישיות כזו חשובה מאוד לנבחרת. אני בטוח שלפאביו אין כלום נגד פארקר, אבל הדעה שלי היא שונה. אני חושב שפארקר יכול לעזור לנבחרת אנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully