וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוק 30

אם מנצ'סטר יונייטד לא תפסיד לוולבס, היא תשלים 30 משחקי ליגה ללא הפסד ותשבור שיא מועדון. אנחנו מתכוננים למשחק ותוהים מי יכבוש יותר: רוני או ברבאטוב?

עם יתרון של חמש נקודות על פני ארסנל בראש הטבלה, מנצ'סטר יונייטד נראית בדרך הנכונה לאליפות מספר 19 בהיסטוריה. המחזור ה-25 מזמן לשדים האדומים משחק חוץ מול וולבס מהתחתית והזדמנות לעשות עוד היסטוריה - משחק ליגה 30 ברציפות ללא הפסד, שיקבע שיא מועדון חדש. בואו להתכונן יחד איתנו למשחק עם האזור המיוחד שלנו שכולל את כל התחזיות וההערכות.

משחקים מספר 69-70: וולבס - מנצ'סטר יונייטד

* סטטיסטיקה כללית:

בינואר 2004 גברה וולבס על מנצ'סטר יונייטד 0:1 ומאז ששת המפגשים בין השתיים הסתיימו בניצחונות אדומים. יונייטד, כאמור, לא הפסידה עונה בליגה, אבל במשחקי החוץ היא ניצחה רק שלוש פעמים מתוך 11 משחקים. וולבס ספגה העונה כבר 15 הפסדים, יותר מכל קבוצה אחרת, והיא מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים.

* רוני - ברבאטוב

הווינר מציע דו קרב בין השניים וזה הזמן להשוות סטטיסטיקות. ברבאטוב נהנה מעונת השיא בקריירה עם 19 שערים ורבים רואים בו כאחד המועמדים הבולטים לתואר שחקן העונה. אלא שרוני של השבועות האחרונים מתחיל לחזור לעצמו ואף כבש צמד בניצחון על אסטון וילה ביום שלישי. בדקנו את ההיסטוריה של השניים מול וולבס וגילינו שהבולגרי לא כבש לרשת הזאבים ואילו רוני עשה זאת בפנדל ב-0:3 בדצמבר 2009.

* ההימורים שלנו:

וולבס - מנצ'סטר יונייטד 2, היחס: 1.25
רוני - ברבאטוב 1, היחס: 2.70

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully