וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שריקי וננאד מרינקוביץ' בדרך לבני יהודה

חלוץ מ.ס. אשדוד קיבל הצעה משופרת ועשוי להצטרף כבר בשבוע הבא. פנייה נעשתה לקבוצתו של הקשר הסרבי (22)

הראש של שחקני בני יהודה אמנם במשחק מול בית"ר ירושלים מחר (שבת, 19:10, ספורט 1), אך בו בזמן בהנהלת הקבוצה ממשיכים לחפש שחקני חיזוק לחלק הקדמי. לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים חלה התקרבות נוספת במגעים להחתמת עידן שריקי שמסיים העונה את חוזהו באשדוד. החלוץ קיבל הצעה משופרת מבני יהודה, ובצוותא עם הצטמצמות הפערים בין הזהובים ומ.ס. אשדוד בנוגע לרכישת השחקן, לא מן הנמנע כי הצדדים יסגרו את העסקה כבר בתחילת השבוע הבא.

בנוסף, בימים הקרובים צפוי להצטרף לשכונה הקשר הסרבי ננאד מרינקוביץ' (22), שחקנה של סמדרבו מהליגה הראשונה בסרביה. הערב התקבלה החלטה עקרונית בבני יהודה להעדיף את מרינקוביץ' הסרבי (אחיו של נבויסה מרינקוביץ' ממכבי פתח תקווה) על פני החלוץ הגנאי אדוארד אפום שנבחן בקבוצה בימים האחרונים. היום פנו ראשי בני יהודה להנהלת סמדרבו הסרבית וביקשה להחתים באופן מיידי את הסרבי הצעיר שמחזיק בסעיף שחרור בחוזהו והרשים מאוד את נציג בני יהודה, שכבר צפה בו במספר משחקים. במידה והעיסקה תצא לפועל, צפוי מרינקוביץ' לחתום בבני יהודה ללא מבחנים ובכך למלא את משבצת הזר החמישי בקבוצה.

בשלב זה עדין לא הוחלט מה יהיה המשך דרכו של אפום הגנאי, שחקנה של נבחרת גאנה הצעירה, שכן גורמים בבני יהודה התרשמו גם ממנו לטובה וייתכן שכרטיסו יירכש כהשקעה עתידית למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully