וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאוריית אברהם גרנט להישארות בפרמיירליג

מנג'ר ווסטהאם מנתח: "בשנים האחרונות 35 נק' הספיקו להישארות, העונה צריך לפחות 38. 5-6 קבוצות יילחמו עד הסוף"

בעוד שהמחזור ה-26 באנגליה ייצא לדרך מחר (שבת) עם מספר משחקים מעניינים של קבוצות הצמרת, אברהם גרנט ו-ווסטהאם שלו יחכו עד יום ראשון על מנת לנסות ולהימלט מהקו האדום. הפטישים יארחו את בירמינגהאם לקרב תחתית חשוב במיוחד מול הקבוצה הכחולה של אלכס מקליש, לה אותו מספר נקודות כמו לווסטהאם - 24 - אך הפרש שערים עדיף, שבינתיים מסייע לה להיות במקום ה-17 בטבלה, אחד מעל הקו האדום.

היום (שישי) שוחח גרנט עם התקשורת האנגלית, וניסה לאמוד במספרים את כמות הנקודות אותן תצטרך קבוצתו לאגור עד תום העונה אם ברצונה להישאר בפרמיירליג. "בשנתיים האחרונות, 35 נקודות הספיקו כדי להישאר בליגה, אבל השנה אני חושב שיהיה צריך יותר מ-38", אמר גרנט. "בליגה הזאת כולם מנצחים את כולם, אין קבוצות חלשות".

בשבוע הבא תפגוש ווסטהאם את ווסט ברומיץ' לקרב תחתית לוהט נוסף, וגרנט מבין כי שני המשחקים הקרובים עלולים להיות קריטיים לקבוצתו. "פברואר הוא חודש חשוב, בו נראה אילו קבוצות יקחו נקודות וישרדו, למרות שאני חושב שיהיו חמש או שש קבוצות במאבק התחתית עד הסוף".

באשר להרכב, המנג'ר הישראלי עדיין מתלבט. ויקטור אובינה ורובי קין, שהרשימו בניצחון 1:3 על בלקפול אמורים לקבל שוב את חולצת ההרכב, אך גרנט מעוניין לתת הזדמנות גם לפרדריק פיקיון וקרלטון קול להרשימו באימון המסכם. ג'ק קוליסון ותומאס היצלסברגר הפצועים ימשיכו להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully