וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד: זה שבא וזה שהולך

דובב גבאי יערוך בכורה בהרכב המארחת, גם איברהים עבדול ראזאק בתמונת ההרכב. אשדוד לראשונה ללא דימיטאר מקרייב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בסיבוב הקודם בין הקבוצות בליגה, פוצץ המשחק בדקה ה-90 במצב של תיקו 3:3 לאחר שאורן בורנשטיין עוזר השופט במשחק נפגע משלט שנזרק עליו מהיציע של אוהדי מ.ס. אשדוד.

* בשני משחקים מול אשדוד העונה כבש דוד רביבו שלושה שערים. המאזן הכולל שלו: ארבעה שערים בכל המסגרות העונה (75 אחוז מול האקסית, לא רע).

* אם לא מחשיבים את הניצחון הטכני, באר שבע ניצחה את אשדוד בפעם האחרונה בעונת הירידה שלה. אלון מזרחי כבש את הראשון, והקפטן החדש אביתר אילוז קינח.

* בשני המפגשים האחרונים באשדוד, ספגה באר שבע שמונה שערים. שלושה שערים היו של מקרייב, אבל קלינגר יכול לנשום לרווחה – הוא עוזב בדיוק בזמן הנכון.

* אשדוד ניצחה העונה פעמיים, בבית ובחוץ, בתוצאה זהה 1:2, את באר שבע במסגרת גביע הטוטו.

* אשדוד מגיעה למשחק אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, למכבי פתח תקווה ומכבי תל אביב.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

בהיעדרו של ליאור אסולין, חלוץ הרכש החדש דובב גבאי יערוך כצפוי הופעת בכורה בהרכב מול אשדוד. גבאי אמר עוד לפני האימון המסכם: "אני מצפה בקוצר רוח למשחק הראשון שלי ומקווה להצליח". בבאר שבע הכינו קבלת פנים יפה לחלוץ הצעיר שעושה רושם כי התאקלם במהירות בקבוצה, לפחות מבחינה חברתית.

הקשר ליאור ז'אן שלא התאמן באופן סדיר השבוע לא ייכלל כנראה בסגל ומי שצפוי לפתוח במקומו הוא איברהים עבדול ראזאק, שהציג יכולת טובה במשחק מול הפועל עפולה בגביע. דוד רביבו יחזור להרכב אחרי שנעדר מהמשחק האחרון וינסה להבקיע בפעם הרביעית העונה מול חבריו לשעבר, כשנראה שההתלבטות היחידה של ניר קלינגר קשורה לשחקן ההתקפה שיפתח לצדם של ערן לוי וגבאי. האופצות של המאמן: סיראז' נאסר או איברהים בסיט. יחיאל צגאי יפתח על הספסל.

מ.ס. אשדוד:

המאמן איציק עובדיה, שצורף בשבוע שעבר לצוות המקצועי לצידו של ג'ון גרגורי, יערוך הופעת בכורה על הקווים בליגה, אחרי שבמשחקו הראשון במהלך השבוע שעבר, ניצחה אשדוד בחוץ 1:0 את מכבי פתח תקווה במסגרת גביע המדינה והעפילה לסיבוב הבא.

החלוץ נבו מזרחי, חולה ולא התאמן היום. מי שצפוי לפתוח בהתקפה הוא הצעיר איציק כהן שפתח גם בנצחון על מכבי פתח תקווה השבוע בגביע. הקשר סטפן קינגווה סיים לרצות עונש הרחקה ויפתח בקישור במקומו של הצעיר בן בוטבול. יוסי שקל יחזור אל בין הקורות, כאשר חוזהו של דרגאן סטויקיץ' צפוי להיות מוקפא החל מהשבוע הבא ובעקבות צירופו של החלוץ כריסטופר באמבלה שסגר את תנאיו וישחק העונה באשדוד. באמבלה יתפוס את מקומו של דימיטאר מקרייב, שהמריא ביום חמישי לאנטליה שבטורקיה, שם עורכת קבוצת קריליה סובייטוב הרוסית, מחנה אימון. מקרייב צפוי לשהות שם שלושה ימים ובעצם לסגור את העברתו לקבוצה הרוסית.

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: דוד רביבו

בכל פעם שבאר שבע פוגשת את אשדוד, כולם מתעסקים בדוד רביבו. אבל האמת היא שהשאלות לגביו הרבה יותר מסובכת ממה שכולם חושבים: לאן נעלם דוד רביבו שדיבר על התקדמות בתחילת העונה? האם העובדה שערן לוי גנב לו את התהילה אחרי עזיבת מאור מליקסון פגעה בו? המשחק הכי טוב של רביבו העונה היה בסיבוב הקודם, מול אשדוד כמובן. הקשר כבש צמד לראשונה מאז דצמבר 2008 והאוהדים נזכרו מתי הבקיע את השער הקודם שלו. ניחשתם נכון, בגביע הטוטו, מול אותה אשדוד, שמולה הוא פשוט שחקן אחר. עם ארבעה שערים העונה בכל המסגרות, אולי זאת הדרך שלו להגדיל קצת את המאזן. עכשיו הוא רק צריך לבקש מערן לוי שייתן לו לבעוט.

מ.ס. אשדוד: משה אוחיון

מלך שערי הקבוצה והמנהיג הבלתי מעורער של אשדוד בקישור, יצטרך לתת מחר את תרומתו הכמעט קבועה בכיבושים ובישולים, על מנת שאשדוד תתאושש משני הפסדים רצופים בליגה ותצא לדרך חדשה, דווקא במשחק קשה בדרבי הדרום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, אברהים עבדול ראזאק, דוד רביבו, ערן לוי, סיראז' נאסר (איברהים בסיט), דובב גבאי.

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ישראל ראש, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי, איציק כהן (נבו מזרחי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully