וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שבוע רגוע

הרגוע ממשיך לא להאמין בהפתעות והפעם הוא מצביע על שלושה משחקים סולידיים שאמורים ללכת לטובת הקבוצה הביתית

עוד סוף שבוע עמוס במשחקים הגיע וכדי שכולנו נצא אליו עם חיוך, חיפשתי במיוחד את המשחקים הרגועים והסולידיים שפשוט אי אפשר ליפול בהם. עזבו אתכם דרמות, הפתעות ולחץ, בואו נלך על בטוח. בדרך של הרגוע.

משחק מספר 36 (שבת): הפועל באר שבע - מ.ס אשדוד. למרות הניצחון המפתיע בגביע, אשדוד לא קבוצה מספיק טובה וההגנה שלה מאוד לא יציבה. באר שבע מתחברת התקפית עם ערן לוי, ליאור אסולין ודוד רביבו, שתמיד נותן אקסטרה מול אשדוד. זה נראה לי כמו ניצחון לקבוצה הביתית של ניר קלינגר. ההימור: 1 (1.80).

משחק מספר 7 (ראשון): ווסטהאם - בירמינגהאם. קרב תחתית לוהט באפטון פארק. הקבוצה של אברהם גרנט בכושר טוב יותר ועם הרכש החדש, היא נראתה מצוין בניצחון בבלקפול. בירמינגהאם קבוצה קשה, אבל כזכור היא כבר הפסידה במזרח לונדון בחצי גמר גביע הליגה. אני מהמר שזה יקרה שוב. ההימור: 1 (1.90).

משחק מספר 58 (שני): נס ציונה - מכבי באר שבע. הסקציה מחפשת מקום בפלייאוף העליון ובבית יש לה מאזן יוצא מן הכלל. באר שבע של שרון אביטן היא אחת מהפתעות העונה, אבל ממעטת לנצח. הדרומיים יבואו להוציא נקודה, אבל נס ציונה בתקופה טובה והיא אמורה לקחת את המשחק הזה. ההימור: 1 (1.90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully