וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל רמת גן: לפרוק מטענים

לאחר שהתפוצצה על בני יהודה בגביע, הקבוצה של עטר רוצה לנצח גם בליגה. בכורה לירון הוכנבוים על הקווים (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בשלושת המפגשים האחרונים בין הפועל רמת גן למכבי נתניה בליגת העל ניצחו הנתנייתים פעם אחת בלבד. זה קרה בסיבוב הראשון, כשאחמד סבע קבע את תוצאת המשחק בדקה התשעים בווינטר עם 0:1. בעונה שעברה בה חזרה רמת גן לליגת העל היא ניצחה את היהלומים פעמיים (0:1 ו-2:3).

* חן עזרא שכבש עד כה העונה צמד שערים והוסיף שלושה בישולים ייעדר מחר. את מקומו יחליף דלה ימפולסקי שבמאזנו חמישה שערים ובישול נוסף.

* נתניה עם ארבעה ניצחונות עד כה בקופסא לעומת הפועל רמת גן, שתתארח בנתניה ולה אין ולו ניצחון חוץ אחד.

* ירון הוכנבוים הוא המאמן הרביעי העונה שידריך את הקבוצה, אחרי שלומי דורה, צביקה צמח ואיציק ברוך.

* להפועל רמת גן יש ניצחון ליגה בודד מתחילת העונה. כמו כן, היא הקבוצה שכבשה הכי מעט שערים בליגה (13), וביחד עם הפועל פתח תקוה הקבוצה שספגה הכי הרבה (38).

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

אחרי הניצחון המצוין בסיבוב ח' של גביע המדינה, 1:4 על בני יהודה, לשחקנים של ראובן עטר חזר הביטחון. אחרי מספר שבועות של הצגת יכולת טובה, אבל חוסר ניצול מצבים והחמצות רבות, הרביעייה השבוע שחררה הרבה לחץ משחקני החלק הקדמי. באימון המסכם אמר עטר לשחקניו: "מצפה לנו משחק קשה. הפועל רמת גן ירצו לקרב אותנו לתחתית ולכן אנחנו חייבים לנצח".

מי שייעדר מהסגל הוא החלוץ חן עזרא, שסובל מפציעה בברך. את מקומו של עזרא בהרכב יתפוס דלה ימפולסקי. עטר ימשיך לתת את הקרדיט בהרכב לחלוץ הרכש הטרי סרגיי טרטיאק, שבשני המשחקים ששיחק עד כה כבש שני שערים. במועדון מרוצים מאוד מהרכש, כמו גם מהעובדה כי החלוץ אחמד סבע חזר לכבוש ועשה זאת השבוע עם צמד בגביע.

הפועל רמת גן:

ירון הוכנבוים שהוחתם השבוע, יעמודביום שבת בבכורה שלו על הקווים כמאמן הקבוצה. הוכנבוים יערוך שלושה שינויים בהרכב שהפסיד באמצע השבוע לבית"ר ירושלים בגביע, כאשר הוא יחסר את המגן תמיר בן עמי שסובל ממתיחה ואת תמיר פור שפצוע באצבע רגלו. על פי האימון המסכם מסתמן שדודי פדלון יפתח בעמדת המגן השמאלי, דן רומן בקישור האחורי וציון צמח יפתח על חשבונו של לירון דיאמנט שיסופסל.

בתוך כך, חודשו המגעים להבאתו ארצה של החלוץ הבוליביאני רוברטו גלינדו, שסיכם למעשה את תנאיו הכספיים במועדון וצפוי לנחות למבחנים והתרשמות הדדית בשבוע הבא.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: דלה ימפולסקי

מגן/קשר נתניה איבד בשבועות האחרונים את מקומו בהרכב, אלא שכעת כאשר הוא מתופקד בתוכו עליו לגרום לעטר להאמין שמקומו הוא לא על ספסל המחליפים. בהיעדרו של חן עזרא, שנחשב לאחד השחקנים המצטיינים בקבוצה, ימפולסקי צריך לגרום לעטר לא להרגיש בחסרונו של עזרא.

הפועל רמת גן: אובודו אוקוצ'ה

החלוץ שצורף בשבוע שעבר לקבוצה, ינסה לתרום מיכולתו ולעזור לקבוצה מרמת גן במלאכת ההבקעה בה היא כל כך מתקשה. אולי נגד קבוצתו לשעבר תהיה לו מוטיבציה מוגברת והוא יחגוג שער בכורה במדי רמת גן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, טל מעבי, עומרי בן הרוש, לאוניד קרופניק, אוראל דגני, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע, סרגיי טרטיאק.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, טל חן, דודי פדלון, ג'ונתן אסוס, קרלוס צ'קאנה, דן רומן, ציון צמח, דמיטאר טלקיסקי, אובודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully