וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מאטרי העניש את קליארי עם צמד, יובה ניצחה 1:3

חלוץ הרכש של יובה עקץ פעמיים את קבוצתו לשעבר, לוקה טוני הוסיף את השלישי. אודינזה כבר חמישית אחרי 0:2 על סמפדוריה

בכל פעם נדמה שיוובנטוס מרימה ידיים, היא מצליחה להשיב מלחמה. בכל פעם שנדמה שהיא איבדה עניין בעונה הזאת, היא חוזרת לחיים. הערב (שבת) יובה גברה 1:3 על קליארי במשחק חוץ קשה במסגרת המחזור ה-24 בליגה האיטלקית, ואחרי שני הפסדים ברציפות (ואחרי ניצחון אחד בלבד בששת משחקיה האחרונים), הגברת הזקנה משיבה מלחמה.

אז מה מקור האופטימיות? בשתי מילים: אלסנדרו מאטרי. רק בשבוע שעבר החלוץ הושאל לקבוצה מאותה קליארי, והערב מאטרי לא ריחם על קבוצתו לשעבר, כבש מולה צמד מצוין (20 ו-75) בשתי בעיטות מדויקות מתוך הרחבה (בישולים של קראסיץ' וקייליני), וכך החלוץ בן ה-26, שכבר כבש 11 שערים העונה במדי הקבוצה מסרדיניה, נוטע הרבה אופטימיות באוהדי יובה המיואשים.

ואם זה לא הספיק, בדקה ה-84 הגיעה הפתעה נוספת, עם עוד רכש מינואר. לוקה טוני הוותיק, שהגיע מגנואה בחלון ההעברות האחרון, התרומם להגבהה של אלסנדרו דל פיירו, ומ-16 מטרים (!) שלח נגיחה עוצמתית אל החיבורים שקבע 1:3 ליובה, והרבה אופטימיות לקראת ההמשך. קליארי, מנגד, השוותה זמנית משער של רוברט אקוואפרסקה בדקה ה-51.

במשחק המוקדם של שבת גברה אודינזה הלוהטת 0:2 על סמפדוריה. אמנם במחזור אמצע השבוע סיימו הביאנקונרי רק בתיקו בולוניה, אך לפני כן ניצחו את גנואה, אינטר ויובנטוס בתצוגות מרשימות וכעת התקדמו כבר למקום החמישי. על הניצחון, כמו בלא מעט מקרים העונה, היו חתומים הצמד אנטוניו די נטאלה את אלכסיס סאנצ'ז. בדקה ה-18 הצ'יליאני העלה את אודינזה ליתרון, ובדקה ה-40 החזיר סאנצ'ז בישול לדי נטאלה שכבש את ה-16 שלו העונה וה-100 במדי אודינזה בליגה. סמפדוריה המידרדרת סופרת כבר ארבעה הפסדים רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully