וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן קיבו: "מתנצל בפני כולם, כולל ילדיי"

בלם אינטר הרגיש רע לאחר שהלם בשחקן בארי מרקו רוסי, ומיהר להצטער. לאונרדו לא מתלהב עדיין מהיכולת של קבוצתו

אלופת איטליה ואירופה, אינטר, ישבה בצד ובשקט כשכולם כבר הספידו אותה. אלא שלאור שמיטת הנקודות של קבוצות הצמרת והיכולת הטובה שמציגים הנראזורי לאחרונה, מאז הגעתו של לאונרדו, נראה שהיא חזק בעניינים בצמרת הסריה A.

אמנם זו הייתה "רק" בארי, האחרונה בליגה, אבל אינטר כבר עם שישה ניצחונות בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. לאונרדו ממשיך ליהנות מההחתמות החדשות שלו, כאשר שחקני הרכש, חוסיין חארג'ה וג'מפאולו פאציני, כבשו, בעוד שווסלי סניידר הוסיף אחד בתוספת הזמן ב-0:3. פתאום נראה כי פער 7 הנקודות ממילאן נראה ניתן לסגירה.

מעבר לניצחון, הסיפור המעניין היה בעימות בין כריסטיאן קיבו, שהלם בשחקן בארי מרקו רוסי. זמן קצר לאחר המשחק מיהר שחקנה הרומני של אינטר להתנצל על המעשה. "קשה לי להסביר את מה שעשיתי", אמר. "התייצבתי בפני המצלמות כי אני רוצה להתנצל בפניו של רוסי. אני מתנצל בפני כולם, כולל שני ילדיי, שביום מן הימים יצפו בקליפ הזה".

שופט המשחק לא הבחין בחבטה של קיבו, שלא נענש בגלל זה, אולם קרוב לוודאי כי שחקן הנראזורי ייענש על ידי בית הדין של ההתאחדות האיטלקית שתצפה באירוע וחנך אותו בדיעבד. מי שעוד נדרש לעניין היה המאמן לאונרדו, שאמר: "אני אדבר איתו על המקרה. זה לא בסדר, ואנחנו נדע כיצד להתמודד עם הסיטואציה הזו".

לגבי המשחק אמר המאמן הברזילאי: "בארי שיחקה טוב. במחצית הראשונה לא הצלחנו להניע את הכדור קדימה, אבל בשניה השתפרנו". עם זאת, לאונרדו עדיין ממאן להתלהב: "ניצחנו ששה מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלנו בליגה אבל אסור עוד לשפוט אותנו כרגע".

* לאחר שקיבלה חמש הצעות לרכישת הקבוצה, החליטה הנהלת רומא בראשות הנשיאה רוזלה סנסי לשקול בחיוב את זו האמריקאית, והצדדים יחלו בקרוב במגעים כדי לשאת ולתת במטרה להעביר בעלות על הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully