וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הביסה 0:3 את בארי

הרכש של לאונרדו ממשיך לנצוץ: חארג'ה כבש ובישל, פאציני שוב חגג והנראזורי דרסו את בארי 0:3 בדרך למקום השלישי

ביומיים האחרונים עקבה אינטר בהנאה אחרי תוצאות המחזור ה-23 בסרייה A וראתה את כל יריבותיה שומטות נקודות. מילאן ולאציו סיימו ב-0:0, נאפולי נוצחה בקייבו וגם רומא אכזבה מול ברשיה. הזדמנויות כאלה, ידעו באינטר, צריך לנצל וזה בדיוק מה שהנראזורי עשו הערב (חמישי). שער אחד של הרכש חוסיין חארג'ה בדקה ה-70 ושערים של ג'מפאולו פאציני ו-ווסלי סניידר בתוספת הזמן סידרו לאינטר 0:3 בחוץ על בארי, נועלת הטבלה. הניצחון העלה את האלופה למקום השלישי, מרחק שבע נקודות ומשחק חסר ממילאן. מי אמר שלא מעניין באיטליה?

הכל הולך ללאונרדו בתקופה האחרונה וכל מה שהוא נוגע בו הופך זהב. ביום ראשון הרכש החדש שלו פאציני חגג צמד בבכורה והערב הוא קיבל את התמורה גם מחארג'ה, המושאל מגנואה. הקשר המרוקני ניצל בישול סמואל אטו והכניע את ז'אן פרנסואה ז'ילה. פאציני סגר עניין בתוספת הזמן. טיאגו מוטה שלח אליו כדור ארוך ממרכז המגרש והאיטלקי חדר לרחבה וירה פנימה. רגע לפני השריקה, חארג'ה הוסיף בישול וסניידר, שחזר למגרשים לאחר חודש וחצי ונכנס בדקה ה-61, המשיך פנימה.

בארי האחרונה בדרך הבטוחה לסרייה B עם הפסד חמישי ברציפות. לאונרדו סופר כבר ניצחון שישי משבעת משחקי בליגה אותם הדריך. מישהו מריח מהפך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully