וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדרבי חוקים משלהם?

דורטמונד, הקבוצה הכי חמה באירופה, רוצה להמשיך את הדהירה שלה לאליפות גם בדרבי החם מול שאלקה האומללה. האם כאן תגיע ההפתעה הגדולה?

המשחק התורן של יום שישי בבונדסליגה הוא גם המשחק המרכזי של המחזור ואחד ממשחקי הדרבי החמים בגרמניה - הדרבי של חבל הרוהר. בורוסיה דורטמונד השנה היא הדבר הכי חם באירופה ומן העבר השני, שאלקה של פליקס מגאת מקרטעת ולא מצליחה להתרומם. אבל, כולכם מכירים את הקלישאה על הדרבי ולכן אנחנו כאן כדי להכין אתכם טוב יותר להימור עם כל מה שאתם צריכים לדעת על המפגש הגדול. בהצלחה.

משחקים מספר 11-13: דורטמונד - שאלקה

* סטטיסטיקה כללית:

כל הסופרלטיבים האפשריים כבר נשפכו על העונה המדהימה של דורטמונד. 11 הפרש בפסגה, תצוגות שיא וכדורגל אטרקטיבי. הצהובים-שחורים הפסידו רק פעמיים העונה ואת הדרבי הראשון ניצחו 1:3 בגלזנקירשן. אגב, הניצחון הזה היה הראשון של דורטמונד בדרבי מאז ה-0:2 הביתי במאי 2007. שאלקה הלא יציבה מגיעה למשחק לאחר הפסד ביתי 1:0 להופנהיים. הכחולים השיגו 25 נקודות, בדיוק חצי מהנקודות של דורטמונד, ורחוקים רק שש נקודות מהקו האדום.

* כמות שערים:

דורטמונד היא הקבוצה שכבשה הכי הרבה שערים וספגה הכי מעט שערים בבונדסליגה. מנגד, שאלקה של התקופה האחרונה ייצבה את החלק האחורי ובארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה נכבש שער אחד בלבד. מבט אל משחקי הדרבי בעבר, מגלה שבשבעת המפגשים האחרונים בין השתיים נכבשו 26 שערים.

* ההימורים שלנו:

דורטמונד - שאלקה 1, היחס: 1.45
דורטמונד - שאלקה (1+) 1, היחס: 2.25
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully