וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב קצוות בלאומית

הכח עמידר רמת גן לא ניצחה כבר 14 משחקים ברציפות, האם דווקא מול מכבי הרצליה מהצמרת הרצף הנורא הזה יגיע לסיומו?

יום שישי משמעו פתיחת המחזור בליגה הלאומית והשבוע אנחנו עם קרב קצוות. הכח עמידר רמת גן מהמקום ה-14 מארחת את החמישית, מכבי הרצליה. האם הסגולים יצליחו לצאת מהמשבר ולקבל קצת אוויר לנשימה או שהקבוצה של משה סיני תבסס את מעמדה בשישייה הראשונה? הווינר מציע יחסים טובים ואנחנו מכינים אתכם למשחק עם קצת סטטיסטיקות ונתונים שתמיד טוב לדעת לפני שמהמרים. בהצלחה.

משחקים מספר 1-2: הכח עמידר רמת גן - מכבי הרצליה

* סטטיסטיקה כללית:

שימו לב לרצף האימים של הכח עמידר - 14 משחקי ליגה ללא ניצחון. באמצע השבוע, הסגולים גם הודחו מהגביע אחרי 120 דקות מול הפועל רעננה (2:0). כרגע הכח במקום ה-14 המוביל למבחנים וגם זה רק בגלל הורדת הנקודות של הפועל נצרת עילית, שבינתיים סוגרת פערים. מנגד, הרצליה של משה סיני היא קבוצה מאוד לא יציבה. אחרי ה-0:4 ברמת השרון לפני שבועיים, הגיע 1:1 ביתי מאכזב מול ג'ת. הרצליה לא ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות והניצחון האחרון שלה על הכח הושג כשהשתיים היו בליגת העל בעונת 2006/7 (0:5).

* כמות שערים:

להרצליה יש את אחת ההתקפות הגרועות בליגה עם 24 שערים בלבד. מנגד, רק רעננה ספגה פחות שערים. להכח הגנה איומה שספגה 38 שערים ובכלל, במשחקיה נכבשים העונה קרוב לשלושה שערים בממוצע. רק שלוש פעמים העונה הצליחה הכח לשמור על שער נקי - אחת מהן הייתה בסיבוב הראשון בהרצליה, אז ניצחו הסגולים 0:1.

* ההימורים שלנו:

הכח עמידר - מכבי הרצליה 2, היחס: 1.60
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully