וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון הביסה את כפר סבא במשחק העונה

שחקני הרכש מגרלשווילי ואבוטבול סחפו את רמת השרון לפסגה עם 0:4 גדול. 0:0 בין רעננה לג'ת, 1:3 ללוד על הפועל הרצליה

המחזור ה-21 בליגה הלאומית שיצא אתמול (שישי) לדרך עמד בסימן משחק העונה. אחרי שני הפסדים רצופים, עירוני רמת השרון הגיעה למשחק העונה מול הפועל כפר סבא והלמה בה עם ניצחון 0:4 גדול שהחזיר אותה לפסגה עם יתרון נקודה על פני הירוקים החבוטים.

עוד לפני כן, התקיימו שלושה משחקים ובמרכזם הפועל רעננה סיימה ב-0:0 מאכזב עם סינדרלת הגביע, ג'ת אלאהלי, ואיבדה הזדמנות לצמק במעט את הפער מהפסגה. עוד בשישי, עשתה בני לוד צעד גדול אל עבר הפלייאוף העליון עם 1:3 נאה על הפועל הרצליה בחוץ, ואילו הכח עמידר רמת גן סחטה 0:0 מההרצליינית השניה של הליגה, מכבי הרצליה. 0:0 הייתה התוצאה גם במשחק בין הפועל ראשון לציון לנצרת עילית.

משחקי שישי

עירוני ג'ת - הפועל רעננה 0:0

השתיים שהעפילו לשמינית גמר הגביע ככל הנראה הגיעו עייפות לליגה, וסיפקו תיקו מאכזב ללא שערים. האורחים היו עייפים במיוחד אחרי 120 דקות מול הכח, ואיבוד הנקודות של אייל לחמן ושחקניו עשוי להיות בעוכריהם, רגע לפני משחק העונה. ג'ת, מנגד, סופרת משחק ליגה תשיעי רצוף ללא ניצחון. לא כל יום גביע.

הפועל הרצליה - בני לוד 3:1

משהו פשוט מצוין עובר על בני לוד, שרשמה הערב משחק ליגה שמיני ברציפות ללא הפסד ומסתמנת כקבוצה החמה בליגה. כוכב המשחק הוא גם מי שהיה כוכב השבוע של לוד - מלך שעריה, מוראד אבו ענזה שחתם במכבי פתח תקוה באמצע השבוע, אך הערב סיפק לקבוצתו יופי של משחק פרידה עם צמד מצוין (16, 53). גיורגי גבידוארי הבקיע ראשון בפנדל בדקה השמינית, יניב דוד רק צימק (39).

הכח עמידר רמת גן - מכבי הרצליה 0:0

הרצף האומלל של הסגולים עומד כבר על 15 משחקי ליגה ללא ניצחון ובקצב הזה, ליגה א' מתקרבת בצעדי ענק לווינטר. הסגולים, שהודחו כאמור מהגביע מול רעננה בתום 120 דקות, לפחות השיגו נקודה ביתית, שבוע לפני שחזור של מפגש הגביע מול רעננה בשבוע הבא. הרצליה, מנגד, שומטת שתי נקודות חשובות ובשבוע הבא מחכה לה הפועל ראשון לציון, במשחק חשוב במיוחד.

משחקי שבת

עירוני רמת השרון - הפועל כפר סבא 0:4

שני ההפסדים הרצופים - הראשונים שלה העונה - גרמו לעירוני רמת השרון לעשות חושבים ולחזק את הקישור עמוס הפציעות עם משה אבוטבול (עירוני בת ים) ועקיבא מגרלשווילי (הפועל ראשון לציון). אחרי 22 דקות במשחק העונה מול הפועל כפר סבא, התגלה הרכש כמשתלם. השלישייה המוחצת של המארחים בפתיחה הותירה את הקבוצה של תומר קשטן בהלם, וכך קיבלנו שוב חילופי מקומות בין השתיים, כשרמת השרון ראשונה עם 47 נקודות וכפר סבא אחריה עם 46.

כפר סבא הגיעה אחרי ההפסד 3:0 למכבי חיפה בגביע, ולא האמינה כי תיקלע לפיגור דומה בקרב הצמרת שלה במורשה. כבר בדקה הרביעית הוציא יניב מזרחי כדור ראשון מהרשת, כשמגרלשווילי קיבל כדור במרחק 25 מטרים מהשער וירה בשמאל לקורה ופנימה. בדקה ה-15 גם אבוטבול פרע שטר ראשון, כשכדור חופשי שלו סיבך ברחבה את ההגנה הירוקה ואורן ניסים הרשית מקרוב. שבע דקות לאחר מכן ניסים כבר העלה את מאזנו ל-13 שערי ליגה, כשהתקפה נפלאה של רמת השרון הסתיימה עם כדור רוחב של אבוטבול ופיניש נהדר של החלוץ הוותיק.

כפר סבא מאבדת נקודות חשובות אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ומקבלת לא מעט חומר למחשבה, בעיקר בכל הקשור לחוליית ההגנה שנראתה מחוררת מתמיד. רמת השרון, מצידה, יצאה מהמשבר בסטייל עם יכולת נהדרת וגם השיגה את הרביעי כשניסים החזיר לאבוטבול בישול בדקה ה-87. משחק פנטסטי של רמת השרון, שמשלימה ניצחון כפול על כפר סבא העונה.

הפועל ראשון לציון - הפועל נצרת עילית 0:0

הכתומים סיפקו הפתעה בגביע כשהדיחו את בני סכנין עם ניצחון 1:3, אבל לא ידעו לנצל את המומנטום כדי להתקרב למוליכות בעזרת שלוש נקודות ביתיות מול הפועל נצרת עילית. הכתומים עדיין לא צירפו באופן רשמי את ינון ברדה, וסבלו מחוד חלוד שלא הצליח למצוא את הרשת של קבוצת התחתית, שמצידה השיגה עוד נקודה למאבקים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully