וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "השינוי צריך לבוא מהשחקנים"

מאמן מכבי ת"א יודע איזה שינוי יביא ניצחון בדרבי: "קבוצת כדורגל לא מתפקדת כששחקנים לא עושים מה שהמאמן רוצה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בצל ההדחה מגביע המדינה, מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת הדרבי התל אביבי, אותו היא תארח ביום ראשון. לפני האימון נערכה אסיפה טקטית לשחקני ההגנה והקישור האחורי.

הבלם סאבו פאביצ'ביץ' עבר טיפולים ולא התאמן, אולם צפוי להיות כשיר למשחק. אבי סטרול הסתפק באימון ריצה קל בלבד ונראה שגם הוא ישחק ביום ראשון. המונטנגרי אמר לחבריו: "אני מרגיש טוב יותר ומקווה שיהיה טוב יותר ושאשחק". ניבאלדו וברק יצחקי המשיכו בתכניות השיקומים. הערב סוכמה השאלתו של מאור חלבי להכח עמידר רמת גן.

המאמן מוטי איוניר נדרש להפסד להפועל פתח תקוה בגביע ושאלה כיצד הוא ישפיע על הצהובים לקראת הדרבי: "אנחנו מגיעים במצב בסדר גמור. היינו שמחים להגיע אחרי ניצחון, אבל זה לא קרה. החוכמה בקבוצת כדורגל היא לדעת להתגבר על תקלות ,לא לתת להפסד אחד ליצור אווירה רעה או איזשהו כדור שלג שמוביל למשבר. בכדורגל יש הצלחות ויש כשלונות וכמו שאסור לאפשר להצלחות לסחרר לך את הראש, אסור לתת לכשלונות לגרום לדיכאון או למשבר.

"צריך לבוא שינוי דרסטי, ובמקרה הזה השינוי צריך לבוא מהשחקנים", הוסיף איוניר, "עשינו הכנה מצוינת לכל המשחקים, הן מבחינת מה שאנחנו צריכים לעשות והן מבחינת מה שהיריב יעשה. היו דקות שהשחקנים צריכים לשחק כמו שאני חושב שצריך לשחק והיו רגעים של נפילות. בדרבי הזה השחקנים יצטרכו להבין שמעבר לכדורג, חייבת להיות כאן מחויבות למועדון. מחויבות של משמעת טקטית, של רצון במגרש, ושל הקרבה. בדרבי זה הדבר החשוב ביותר. אם השחקנים יהיו ממשומעים ויעמדו נכון, זה הבסיס ומכאן נגיע למעלה".

איוניר הוסיף באותו עניין: "אחת הסיבות לכך שקבוצה לא מתפקדת טוב על הדשא היא כששחקנים לא עושים את מה שהמאמן רוצה. אני לא יודע אם מדובר בחוסר משמעת או חוסר תשומת לב לדברים החשובים. שחקנים צריכים לחזור לעמדות שלהם, אבל לא חוזרים. שחקנים שאני אומר להם איפה הם צריכים להיות - לא נמצאים במקום הנכון. אנחנו סופגים בגלל טעויות שטותיות בהגנה ובדברים שעליהם אנחנו עובדים. פתאום הדברים חוזרים על עצמם, אבל נמשיך לעבוד עליהם ולתקן אותם".

הבלם אבי סטרול אמר: "אני עדיין לא יודע אם אהיה כשיר, אבל מאוד מקווה שכן. אני מאוד רוצה לשחק ואין ספק שהמשחק ביום ראשון יהיה אופרה אחרת לעומת מה שהיה בגביע. ההפסד הזה איכזב את כולנו, אבל תמיד יש משחק חדש, מה עוד שמדובר בדרבי שכולם מחכים לו. הפועל מגיעה כפייבוריטית, אבל אותנו זה לא צריך לעניין, כי במשחק הכל נשכח. מפריע לי ומעצבן אותי שהפועל ניצחה ברוב הדרבים האחרונים. אנחנו צריכים להוכיח לכולם שהשינוי יגיע. אי אפשר לדעת מתי זה יקרה, אבל אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו מסוגלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully