וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הפדרציה: פולין ניצחה את ישראל 1:2

פאר עלתה למקום ה-11 בעולם, אבל לא יכלה לאיכויות של רדוואנסקה המדורגת 10, שהובילה את פולין ל-1:2 על ישראל

נבחרת הפדרציה של ישראל הפסידה היום 2:1 לנבחרת הפדרציה של פולין והמאזן שלה בתום יום המשחקים השני של הבית האירופאי/אפריקאי עומד על 1:1. מחר תשחק ישראל נגד בולגריה ורק ניצחון יותיר לה סיכוי לעלות לשלב חצי הגמר, כשגם אז היא תהיה תלויה ביחס מערכות.

הפולניות הפסידו אתמול לבולגריה וידעו שהפסד נוסף ישלול מהם סיכוי לעלות שלב. לפיכך הקפטן האורח הציב את אגניישקה רדוואנסקה המדורגת 10 בעולם וזו הייתה גדולה על הנבחרת הישראלית.

יוליה גלושקו עוד ניצחה את מגדה לינט 3:6, 5:7, אבל רדוואנסקה השוותה ל-1:1 בזכות ניצחון קל על שחר פאר 3:6, 3:6 והפולניות השלימו ניצחון במפגש כולו עם ניצחון של אותה רדוואנסקה ושל קלאודיה יאנס על פאר וגלושקו בזוגות.

במשחק המקביל בבית ניצחה לוקסמוברג 1:2 את בולגריה ולמעשה סיבכה את הבית לחלוטין, כשכעת לכל אחת מהנבחרות ניצחון אחד. אן קרמר ניצחה את דיה אוויטומה 3:6, 3:6 ומנדי מינלה גברה על צווטלנה פירונקובה 4:6, 4:6.

יוליה גלושקו - מגדה לינט 5:7, 3:6

הישראלית הבינה כבר בפתיחה כמה חשוב ניצחון שלה על הפולניה בת ה-18, עלתה בנחישות למשחק והובילה 0:3 בדרך למה שנראה כמו ניצחון בטוח. אלא שלינט לא לא נכנעה, שברה חזרה והשוותה ל-3:3. המערכה הפכה להיות צמודה, אולם במשחקון ה-12 ניצלה גלושקו טעויות מנטאליות של יריבתה, שברה וניצחה 5:7 כדי לקחת את המערכה הראשונה.

במערכה השנייה לינט נשארה במשחק עד למשחקון החמישי, אבל גלושקו המשיכה להפגין יכולת טובה והסבלנות שלה מהקו האחורי השתלמה. במצב של 2:3 היא שברה, עלתה ל-2:4 ובעידודם של 1,000 הצופים זכתה גם במערכה השנייה, ניצחה 3:6 והעלתה את ישראל ליתרון חשוב, 0:1 במשחקים.

שחר פאר - אגניישקה רדוואנסקה 6:3, 6:3

הפולנייה פתחה היטב ואחרי משחקון הגשה ארוך של פאר, היא שברה כדי לעלות ל-0:1. הישראלית כבר נקלעה לפיגור של שני משחקונים, אבל שברה בחזרה. עכשיו התוצאה הייתה 2:2 והמשחק שוב נפתח, אלא שרדוואנסקה לא הרשתמה, שברה שוב, עלתה ל-2:4 ובסיום ניצחה 3:6.

המערכה השנייה התפתחה בצורה כמעט זהה. הפולניה השתלטה על המשחק, פאר שברה והורידה את הפיגור ל-3:2, אבל דווקא כשנראה היה שהיא בדרך חזרה, היריבה המצוינת שלה שברה בחזרה וניצחה שוב 3:6, 3:6.

יוליה גלושקו ושחר פאר - אגניישקה רדוואנסקה וקלאודיה יאנס 6:3, 6:3

הפולניות פתחו את המשחק בסערה, שברו את חבטות ההגשה של גלושקו ולאחר מכן את אלו של פאר, ודהרו קדימה. כשהישראליות הצליחו לנצח משחקון, הן כבר פיגרו 4:1. ורדוואנסקה ויאנס, במפגן אגרסיבי למדי, ניצחו 3:6 במערכה הראשונה.

גם המערכה השנייה הייתה בידיים של הפולנוית, שעלו בקלות ליתרון 0:3 ו-1:4. במצב הזה פאר וגלושקו היו יכולות להישבר, אבל הן סירבו לעשות את זה וחזרו בצורה נאה לפיגור 4:3. המלחמה נמשכה, אבל בשלב הזה כבר לא הספיקה. הפולניות התעקשו לסיים את זה ובעזרת 3:6 גם במערכה השנייה, הכריעו את ההתמודדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully