וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לדין: לא הפיצה מספיק כרטיסי נוער

ויצמן-יער מצאה כי במשחק מול בית"ר הוצעה למכירה כמות נמוכה של כרטיסי נוער וחיילים. פאביצ'ביץ' וסטרול ינסו להתאמן

מכבי תל אביב הלחוצה ממשיכה להתכונן לדרבי התל אביב הלוהט, והיום (חמישי) התבשרה הקבוצה כי היא תועמד לדין על כך שלא מכרה כמות מספקת של כרטיסי נוער למשחק מול בית"ר ירושלים.

מההתאחדות נמסר כי "המדיניות של ההתאחדות לכדורגל מקפידה על מכירת כמות כרטיסי נוער וחיילים על פי התקנון (לפחות 20 אחוז מכמות הכרטיסים והמנויים במשחק). בעקבות דו"ח בדיקה שהתקבל על ידי משרד החקירות ויצמן-יער לפיו במשחק של מכבי מול בית"ר הוצעה למכירה כמות נמוכה משמעותית של כרטיסים אלו - החליט תובע ההתאחדות להעמיד לדין את מכבי תל אביב בטשמת עבירה על תקנון המשמעת".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "נבדוק את הנושא, גם מול משרד הכרטיסים 'לאן', שאמון מבחינתנו על מכירת הכרטיסים במשחקי הבית של הקבוצה".

פאביצ'ביץ' וסטרול צפויים להתאמן

בתוך כך תמשיך הקבוצה בהכנותיה לקראת הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב, ביום ראשון בבלומפילד. הצהובים יקיימו הערב אימון נוסף לקראת ההתמודדות, כאשר צמד הבלמים סאבו פאביצ'ביץ' ואבי סטרול שמתאוששים מפציעה ינסו להתאמן עם הקבוצה.

פאביצ'ביץ', כזכור, נפגע באזור גיד האכילס במהלך ההפסד להפועל פתח תקוה בגביע (3:1), ואמש התברר כי פציעתו קלה משחשבו בתחילה. סטרול, שסובל ממתיחה במפשעה, לא שותף כלל בגביע, ואמש ערך אימון ריצה ובו חש הקלה בכאבים. הערב יתבהר מצבם של השניים כשינסו להתאמן עם הקבוצה.

כל הכרטיסים לדרבי אזלו אמש, לאחר שאוהדי מכבי תל אביב רכשו את כל הכמות שהוקצתה עבורם במכירה דרך האינטרנט. את הכרטיסים ניתן לאסוף היום בין השעות 10:00-19:00 בקופות איצטדיון בלומפילד ובהצגת מנוי שנתי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully