וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני דלגליש: "סוארז אפילו לא התאמן איתנו, זה נהדר"

מנג'ר ליברפול התלהב מהבכורה של לואיס סוארז, שנכנס כמחליף וכבש בניצחון על סטוק. אגר: "חשוב שהשער הגיע מהר"

אוהדי ליברפול עדיין מנסים לעכל את מעברו של פרננדו טורס לצ'לסי, אבל יכולים להתנחם בעובדה שהאדומים רשמו שלושה משחקים רצופים ללא ספיגת שערים. חוץ מזה, הם נהנו מהופעת בכורה מוצלחת של לואיס סוארז האורוגוואי, שכבש את השער השני בניצחון 0:2 על סטוק סיטי אתמול (רביעי), אחרי שנכנס כמחליף במחצית השניה.

חברו החדש של סוארז לקבוצה, דניאל אגר, התייחס ליכולתו של האורוגוואי בסיום המשחק: "אנחנו צריכים עוד כמה משחקים יחד, אבל לדעתי זה חשוב מאוד שהשער הראשון שלו הגיע כל כך מהר. לחלוצים תמיד חשוב להבקיע, ולמשחק הראשון תמיד יש חשיבות רבה".

סוארז, שעבר למרסיסייד תמורת 22.8 מיליון פאונד, נכנס למשחק במצב של 0:1 אחרי שער יתרון של ראול מיירלש. הוא נזקק ל-16 דקות בלבד כדי להכניע את שוער סטוק אסמיר בגוביץ'. מנג'ר ליברפול קני דלגליש רמז בסיום המשחק שזו אפילו לא ההתחלה של העידן החדש. "סוארז אפילו לא ערך איתנו אימון אחד, אבל הוא לא מחק את החיוך שלו מאז שהגיע אלינו וכבש במשחקו הראשון, זה נהדר", אמר דלגליש.

דלגליש התייחס גם למצבה של ליברפול, המדורגת שביעית במרחק של שתי נקודות מסנדרלנד השישית. "אנחנו פשוט מסתכלים על כל משחק בנפרד, כשהעונה תתקרב לסיומה נראה כמה נקודות הרווחנו ומה מצבנו. אנחנו לא נסחפים, יש עוד הרבה עבודה קשה ושלושה משחקים עם רשת נקיה זה בונוס נחמד".

אנדי קארול, ההחתמה השניה הגדולה של ליברפול בחלון ההעברות, הגיע למשחק באנפילד אבל צפה בו מהיציע מאחר והוא פצוע. ההערכה היא שקארול יהיה כשיר למשחק רק בעוד מספר שבועות. דלגליש התייחס לקארול ואמר: "קנינו אותו בשביל תקופה של חמש שנים, כך שהיעדרות של מספר שבועות לא תגרום לנו נזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully