וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "הפעם הצלחנו להסתגר גם בהגנה"

מנג'ר ווסטהאם חגג ניצחון חשוב על בלקפול בפרמיירליג, וגם הסביר מה הערך המוסף שלו לקראת מאבקי התחתית הבאים

אם אברהם גרנט מנסה להישמע אופטימי אחרי הפסדים של ווסטהאם, אין ספק שהוא יכול ללכת ברחובות מזרח לונדון בראש מורם אחרי הניצחון 1:3 על בלקפול אתמול (רביעי) בפרמיירליג. הפטישים נותרו אמנם מתחת לקו האדום, אבל נחלצו מהמקום האחרון תוך כדי שהם חולפים על פני וולבס ו-וויגאן, ומשתווים בכמות הנקודות לבירמינגהאם שמעל לקו האדום.

גרנט, שחגג את הניצחון ב"בלומפילד רואד" תוך כדי שהוא זורק את צעיפו לעברם של אוהדי ווסטהאם אמר בסיום המשחק: "זה היה ניצחון חשוב מאוד, כעת כל משחק הוא חשוב עבורנו. אני מרוצה מאוד מהצורה שבה שיחקנו במחצית הראשונה, כי הגענו להמון מצבים. במחצית השניה הסתגרנו יפה בהגנה, וזה דווקא משהו שלא קרה בניצחונות שלנו על אברטון ובירמינגהאם".

גרנט היה מרוצה מאוד גם מרובי קין, שעבר לקבוצה בימים האחרונים וכבש את שער הבכורה שלו בניצחון על בלקפול. גרנט אמר על קין: "חיפשנו שחקו כמוהו. הוא שחקן טוב ואינטיליגנט. אנחנו משחקים כדורגל ככה שזה טוב לו וטוב לנו. גם גארי אוניל היה טוב, גם ווין ברידג', כל השחקנים החדשים היו טובים וגם האחרים". למנג'ר הישראלי היו מחמאות גם לויקטור אובינה הניגרי, שאחרי שחזר מהשעייה כבש שלושער נגד נוטינגהאם פורסט בגביע ומול בלקפול כבש צמד. "זה מאוד קשה להגיע לפרמיירליג ממדינות אחרות, ובמיוחד לויקטור שלא שיחק הרבה בשנה האחרונה. הוא נתן לנו הרבה במשחק", סיכם גרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully