וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג: ירון הוכנבוים העביר את אימון הבכורה

המאמן, הרביעי שיעמוד העונה על הקווים ברמת גן, צפוי לעבור היום בבקרה. חודשו המגעים עם החלוץ הבוליביאני רוברטו גלינדו

ירון הוכנבוים חוזר לליגת העל. המאמן, שעד לעונה שעברה הדריך את הפועל עכו, סיכם את תנאיו ברמת גן, צפוי לעבור בבקרה ולהעביר עוד היום (חמישי) את אימון הבכורה שלו בקבוצה. הוא יחליף את איציק ברוך, שהדריך את הקבוצה בשבועות האחרונים, לאחר התפטרותו של צביקה צמח. הוכנבוים הוא המאמן הרביעי שיעמוד העונה על הקווים ברמת גן, אחרי שלומי דורה, צביקה צמח ואיציק ברוך.

"אמרתי בחדר ההלבשה לשחקנים שלסגל הנוכחי יש פוטנציאל להיות במקום הרבה יותר גבוה מזה שבו הוא נמצא כרגע", אמר הוכנבוים, "וזה מה שאנחנו ננסה להשיג בארבעת החודשים שנותרו לעונה. אנחנו עוד לא מתעסקים ברכש. כרגע מה שמעניין אותנו זה המשחק מול נתניה בשבת, אבל יכול להיות שלאחריו נחפש איזשהו חיזוק של הרגע האחרון".

הוכנבוים אימן העונה את הפועל נצרת עילית, אך עזב אותה בשל קשיים כספיים של המועדון. אמש הוא נכח במשחק הגביע מול בית"ר ירושלים (0:1 לבית"ר), ונפגש לאחריו עם ראשי המועדון. הוא ינסה לחלץ את רמת גן מהמצב הקשה שאליו נקלעה בטבלה -מקום אחרון עם 5 נקודות ליגה בלבד (לאחר הפחתה של 4 נקודות בשל אי סדרים כספיים), תשע פחות מהפועל פתח תקוה.

החלוץ הבוליביאני בדרך

בתוך כך, נודע לוואלה! ספורט כי ראשי הקבוצה חידשו את המגעים עם החלוץ הבוליביאני, רוברטו גלינדו, שכזכור סיכם למעשה את תנאיו הכספיים כבר לפני כשבועיים, אולם סירב להגיע למבחנים בקבוצה.

בשבוע שעבר נראה היה שהעסקה על סף פיצוץ, שכן החלוץ הודיע לסוכנו בחו"ל כי הוא פצוע, כנראה משם שהעדיף לחתום בלי להגיע למבחנים. כעת נראה כי גלינדו הסכים להגיע למספר ימי התרשמות הדדית במועדון, והיום התחדשו המגעים בין הצדדים והוא עשוי לנחות בקרוב בישראל, למלא את משבצת הזר החמישי ולחתום רשמית על חוזה עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully