וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדאנו: "ברצלונה? ריאל לא לא פוחדת מאף אחד"

המנהל המקצועי של ריאל מדריד מתכונן לקלאסיקו בגמר הגביע. מוריניו: "נהדר לראות שם את שתי היריבות". פפ: "זה הישג גדול"

כל חובבי הכדורגל האירופאי שמחו לראות אמש (רביעי) את ריאל מדריד ואת ברצלונה עומדות במשימה שלהן, מנצחות את יריבותיהן ומעפילות לגמר הגביע הספרדי. בארסה וריאל ייפגשו ב-20 באפריל לקלאסיקו נוסף, ולראשונה זה 21 שנים ייפגשו שתי האימפריות בגמר הקופה דל ריי.

כמו כן, שתי הקבוצות ייפגשו פעמיים תוך שלושה ימים: בפעם הראשונה, ב-17 לאפריל, הן ישחקו בברנבאו במסגרת המחזור ה-32 בליגה, ושלושה ימים לאחר מכן ייערך הגמר, שטרם נקבע האיצטדין שיארח אותו. הפעם האחרונה ששתיהן נפגשו בגמר הייתה ב-1990, אז ניצחה בארסה 0:2 במשחק שנערך במסטאייה שבוולנסיה.

"זה נהדר לראות את שתי היריבות נפגשות בגמר", אמר ז'וזה מוריניו אחרי ה-0:2 של ריאל על סביליה בגומלין, "היו לנו קשיים, שיחקנו תשעה משחקים בינואר וזה פגע בנו מעט, אבל עמדנו במשימה. שילמנו גם מחיר, אבל הצלחנו להעפיל לגמר. הכל היה שווה את זה, ועכשיו אנחנו קרובים משחק אחד מתואר".

מוריניו התלונן מעט על התאריך. "20 באפריל זה יום מוזר מעט למשחק, כך שנצטרך לשכוח בינתיים מהגביע", אמר הפורטוגלי, שראה את קבוצתו מתאוששת מההפסד "היה חשוב לנו לא לאבד שליטה, והשערים העניקו לנו שקט".

עמנואל אדבאיור, שעלה מהספסל וכבש את שער הבכורה שלו בריאל, נשמע מאושר. "אני שמח מאוד שכבשתי", אמר החלוץ הטוגולזי, "היו לנו הרבה הזדמנויות, ושיחקנו טוב. אני אופטימי, כי יש לנו קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים כמו אוזיל, רונאלדו וקאקה".

המנהל המקצועי חורחה ולדאנו מוכן לאתגר שמצפה לקבוצתו. "נהיה שם כדי להתגבר על ברצלונה, זאת האחריות שלנו והמחויבות שלנו", אמר ולדאנו, "יש עוד חודשיים למשחק הזה, והרבה דברים עוד יכולים להשתנות. נראה מה יהיה מאזן הכוחות עד אז. בכל אופן, אנחנו מדריד, ואנחנו לא פוחדים מאף אחד".

גם ברצלונה, כמובן, העפילה לגמר בצורה חלקה אחרי 0:3 קליל על אלמריה. "אני חושב שהגיע לנו הניצחון", אמר פפ גווארדיולה בסיום, "היה לנו קשה מאוד להעפיל לגמר, בואו לא נשכח את המשחקים מול בטיס. העובדה שאנחנו יכולים לזכות בגביע שני תוך שלוש שנים אומרת הרבה על השחקנים שלנו. הגביע איפשר לנו לשחקנים שלא משחקים באופן סדיר לקבל דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully