וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אני מקווה שגם היכולת הטובה תגיע"

מאמן בית"ר ירושלים לא התרשם מיכולת שחקניו בניצחון בגביע, אבל מאמין שזה זמני. ירון הוכנבוים מתקרב לאימון הפועל ר"ג

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אין ספק שמאמן בית"ר ירושלים רוני לוי לא אהב את מה שראה הערב (רביעי) בניצחון 0:1 על הפועל רמת גן בוינטר, שהעלה את קבוצתו לשמינית גמר גביע המדינה. רוני לוי ראה אמנם שער ניצחון של המחליף חן עזריאל, אבל הוא גם ראה משחק התקפה מסורבל, חוסר ריכוז בהגנה ובעיקר ירידה ברמה מול יריבה שעל הנייר היא נחותה בהרבה.

בסיומו של המשחק אמר לוי: "לא ציפינו שיהיה קל. רמת גן באה עם הרבה מוטיבציה, עמדו טוב והיה קשה. בגביע המשחקים קשים מאוד והתכוננו לכך. קשה לשחק נגד קבוצה שמתגוננת ועומדת טוב. אנחנו עדיין לא במצב שהשחקנים במלוא הביטחון ומציגים את מלוא האיכויות. אני מקווה שעם תוצאות טובות, גם היכולת טובה תגיע". לגבי הכובש חן עזריאל אמר לוי: "הדרך של חן עזריאל נכונה והגול זה בונוס. הוא היה מצוין במשחקים האחרונים ואם הוא ימשיך בגישה הזו הוא יגיע רחוק".

לוי התייחס להמשך הדרך: "עם גישה טובה והשקעה נכונה, הדברים יסתדרו. יותר חשוב לי להיות מאורגנים ומסודרים ושניתן הכל בשביל המועדון והקהל. עם הזמן גם הכדורגל ההתקפי והמשחק השוטף ישתפרו. ברור שהגביע זו הזדמנות טובה, אבל כמו שאני רואה את המצב בטבלה אנחנו צריכים להתרכז בליגה. כמובן שנענשה את המקסימום בכל משחק".

איציק ברוך: "כל עוד אני פה, אני מאמין גדול"

למרות ההפסד, נראה שגם בהפועל רמת גן יכולים לנשום לרווחה. אחרי הכל, לא נותרו לאורדונים יותר מדי הזדמנויות לשנס מתניים ולעשות סוויץ' מקצועי על מנת להישאר בליגת העל. מאמן הקבוצה איציק ברוך אמר בסיומו של המשחק: "במחצית השניה הגענו לשני מצבים, אבל החוק הידוע הוא שכשאתה לא כובש, אתה סופג. אנחנו מאמינים שאפשר לשרוד בליגה, וההוכחה לכך היא שאנחנו מביאים שחקנים. כל עוד אני פה, אני מאמין גדול. לדעתי ביומיים-שלושה הקרובים ימונה מאמן קבוע עד לסוף השנה".

בהמשך לדבריו של ברוך, לוואלה! ספורט נודע כי אחד המועמדים הבולטים לאימון רמת גן הוא ירון הוכנבוים, שכבר נכח במשחק הערב ונפגש לאחריו עם ראשי המועדון. הוכנבוים, שאימן בעונה שעברה את הפועל עכו, פתח את העונה הנוכחית כמאמן הפועל נצרת עילית, אך עזב בשל הבעיות הכלכליות במועדון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully