וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון ארטסט: "אני? טרייד? מה פתאום"

הפורוורד של הלייקרס מכחיש את הדיווח שהוא רוצה לעזוב את LA: "אני משחק עם הכדורסלן הכי טוב בהיסטוריה של המשחק"

הדיווחים על כך שרון ארטסט מעוניין לעזוב את לוס אנג'לס לייקרס בטרייד גררו תגובה מהשחקן, שהכחיש את כל הדיווחים. הכל התחיל בעקבות הצהרתו של מיץ' קופצ'ק, ה-GM של הלייקרס, שטען כי הקבוצה צריכה טרייד.

בעקבות זאת, מארק סטיין מ-ESPN טען כי ארטסט מחכה לטרייד מאחר שהוא מרגיש כי לא מעריכים אותו בקבוצה וסופג ביקורות רבות, למרות משחק 7 ההרואי מול בוסטון בגמר בעונה שעברה.

"טרייד? לא, ממש לא", אמר ארטסט, "זה שלא נוח לך במצבך הנוכחי, לא אומר שאתה לא מאושר. זה נכון שכשהייתי בקבוצות אחרות, הייתי נוגע הרבה יותר בכדור. אבל עכשיו אני משחק עם הכדורסלן הכי גדול בהיסטוריה של המשחק, ואני משתף פעולה עם אולסטארס. אין לי בעיה להיראות רע על המגרש כל עוד אני תורם לקבוצה".

גם פיל ג'קסון נחלץ להגנתו של ארטסט. "הוא פשוט הוריד קצת פרופיל כי הוא ספג מכה חזקה והוא מוגבל בתנועה", אמר המאמן, "היכולת שלו היא בגלל עוד הרבה דברים מלבד לספקולציות של העיתונאים".

עוד בלייקרס: גם קובי בריאנט נראה מעט מתוסכל, וזאת על אף שהוא קולע וקולע אך רואה את חבריו זורקים את היכולת שלו לפח. הכתובת שלו היא לא ארטסט, אלא פאו גאסול. אחרי ההפסד לבוסטון, הלייקרס התאוששו מול יוסטון וניצחו 106:114, וקובי התפנה "לטפל" בספרדי: "אם אני עולה עם רעל למגרש, הוא צריך לחקות את זה ולהיות יותר קשוח. זה נגד הטבע שלו, אבל המשחק הזה היה צעד בכיוון הנכון".

? האם ה-NBA תחצה יבשות? לפי שחקן העבר קלייד דרקסלר, התשובה היא כן. דרקסלר אמר כי בעשור הקרוב הוא רואה אפשרות שתהיה קבוצה בליגה שתמוקם בלונדון. "אם הדרישה לזה תימשך, זה עוד יכול לקרות", אמר, "אנחנו רחוקים לפחות עשר שנים מזה, אבל זה לא כזה תלוש". דרקסלר התייחס לעובדה שהקהל האנגלי צמא לספורט האמריקאי, ובעונות האחרונות מתקיימים בלונדון משחקים מהעונה הסדירה של ה-NFL, ה-NBA וה-NHL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully