וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: שאמברי הדהימה גם את סושו

הקבוצה מהליגה החמישית, שגברה בשלבים קודמים על מונאקו וברסט, חוללה עוד סנסציה עם 1:2 על סושו. גם נאנסי בחוץ

הגביע הצרפתי ממשיך לספק סנסציות. אתמול (שלישי) הייתה זו ריימס שהדהימה את ראן עם ניצחון 3:4 בהארכה אחרי שראן חזרה מפיגור 3:1 אבל החמיצה שני פנדלים (אחד בתוספת הזמן והשני בתחילת ההארכה), חוללה הערב שאמברי מהליגה החמישית הפתעה אדירה כשגברה בשמינית הגמר 1:2 על סושו, המדורגת במקום ה-10 בליגה הבכירה. בשבת הביסה סושו 1:5 את ראן בליגה, אבל הגביע הוא סיפור אחר לגמרי.

שאמברי, שמוכרת בעיקר בזכות קבוצת הכדוריד שלה, הפכה לקוטלת הענקים הרשמית של הגביע, אחרי שבסיבובים הקודמים הדיחה את מונאקו וברסט בפנדלים. למעשה, זו הפעם הראשונה בהיסטוריה בה קבוצת חובבים מדיחה שלוש נציגות מהליגה הבכירה. היום שאמברי סגרה עניין ב-90 דקות, למרות שנקלעה לפיגור בעקבות שער של אידיי בראון בדקה ה-21. פביאן טיסו-רוסה איזן בדקה ה-61, ואייסה יאיא ביי השלים מהפך בחלוף 10 דקות והשאיר את פרנסיס ז'ילו בהלם.

גם נאנסי נפרדה מחלומות הגביע, אחרי הפסד ביתי 2:1 ללה מאן המדורגת במקום השני בליגת המשנה. סמבה דיאקיטה אמנם העלה את המארחים ליתרון(31), אבל ג'ונתן בהה (42) ופוסני סיסה (87) ביצעו מהפך גדול עבור לה מאן.

בניגוד לסושו ונאנסי, פריס סן ז'רמן לא התקשתה מול מרטיג מהליגה הרביעית וניצחה אותה 1:4. גיום הוארו חזר מפציעה וחגג שלושער (15, 79 ו-90), כשגם פגי לוינדולה כבש (64). סטפן ביאקולו השווה זמנית מהנקודה הלבנה (45). ניס גברה 0:1 על דרנסי החובבנית משער של אנתוני מונייה (41).

ליל, מוליכת הליגה הבכירה, הופיעה בהרכב משני למשחק מול נאנט והצליחה להעפיל לשלב הבא רק אחרי דו קרב מהנקודה הלבנה. פיליפ ג'ורג'ביץ' כבש לזכות נאנט בדקה ה-19, אך אדן הזארד איזן בדקה ה-43 וליל לא מצאה את הדרך להכניע שוב את גי נ'די אסמבה המצוין. השוער הקמרוני של נאנט גם עצר כדור אחד בבעיטות ההכרעה, אבל מיקאל לאנדרו עצר שניים והוביל את ליל לניצחון 2:3 בפנדלים על קבוצת נעוריו.

  • עוד באותו נושא:
  • סושו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully