וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - לוקסמבורג 0:3: התקציר

שחר פאר ויוליה גלושקו פתחו מצוין את משחקי הבית האזורי בפדרציה עם 0:3 חלק על לוקסמבורג. היריבה הבאה: פולין

ספורט 5

בעיר אילת יצאו היום (רביעי) לדרך משחקי הבית האזורי בגביע הפדרציה, כשהמטרה של נבחרת ישראל היא כרטיס להתמודדות על מקום בבית העליון 2. ישראל ממוקמת בבית 2 והיא פתחה את הופעותיה בטורניר בצורה מוצלחת, כשניצחה 0:3 את נבחרת לוקסמבורג. יוליה גלושקו (205 בעולם) גברה על אן קרמר בת ה-35 (169 בעולם) בתוצאה 1:6, 7:5, 0:6. ואחר כך גברה שחר פאר (11 בעולם) את מנדי מינלה (137 בעולם) בתוצאה 3:6, 3:6. בהמשך התקיים מפגש הזוגות ופאר וגלושקו הביסו את מילנה וטיפאני קורנליוס הבלתי מדורגת בתוצאה 1:6, 1:6.

לאילת הגיעו 15 נבחרות, שחולקו לארבעה בתים. בשלושת הימים הקרובים תשחק כל נבחרת מול יריבותיה בבית, כשיריבות ישראל בבית 2 הן לוקסמבורג, פולין ובולגריה. כל מפגש כולל שני משחקי יחידות ומשחק זוגות. ארבע אלופות הבתים יעפילו לשלב חצי הגמר, שיתקיים בשבת בשיטה דומה. שתי המנצחות תתמודדנה ב-16-17 באפריל על מקום בבית העליון 2, נגד נבחרות שיפסידו בסיבוב הראשון. ארבע הנבחרות שתסיימנה במקומות האחרונים בשלב הראשון יתמודדו בשני מפגשים, והמפסידות תרדנה דרוג.

בבית 2, הישראלי, בולגריה הפתיעה את פולין וניצחה אותה 1:2. בית 1 כולל את שוויץ, בריטניה ודנמרק, ובהתמודדות שפתחה את משחקי הבית שוויץ ניצחה את בריטניה 1:2. בבית 3 מתחרות בלארוס, אוסטריה, קרואטיה ויוון. במשחק שפתח את משחקי הבית ניצחה בלארוס, עם ויקטוריה אזרנקה (10 בעולם) את אוסטריה בתוצאה 0:3. יוון גברה 0:3 על קרואטיה. בית 4 מכיל את הולנד, הונגריה, רומניה ולטביה. הולנד רשמה 0:3 מול הרומניות, הונגריה ניצחה 0:3 את לטביה.

מחר (חמישי) תשחק נבחרת ישראל נגד פולין עם אגניישקה רדוואנסקה המדורגת 10 בעולם, כאשר המשחקים ייצאו לדרך ב-15:30 (שידור ישיר בספורט 5).

יוליה גלושקו - אן קרמר 1:6, 7:5, 0:6

גלושקו הגישה ראשונה והתקשתה לנצח במשחקון הראשון, אבל בהמשך שברה את יריבתה ועלתה ל-0:2. קרמר לא נלחצה, ושברה מיד את הישראלית כדי לצמק ל-2:1. גלושקו העבירה הילוך, ובכדורים ארוכים היקשתה על יריבתה בדרך ל-1:4 וניצחון 1:6 במערכה הראשונה.

גלושקו איבדה את הריכוז בתחילת המערכה השנייה, וקרמר שברה בדרך ליתרון 0:4, כשהישראלית נראתה פסיבית ולא מצאה פתרונות להגשה של יריבתה. גלושקו שברה וצימקה ל-4:1. השבירה הזו הפיחה בה רוח קרב, והישראלית הפגינה טניס מצוין בדרך לשוויון 4:4 שהרים את הקהל ביציעים. קרמר עלתה ל-4:5 והיו לה שתי נקודות משחק, אבל גלושקו הצילה והשוותה ל-5:5. אבל דווקא אז נעצר המומנטום של הישראלית, היא לא שמרה על ההגשה, וקרמר ניצחה 5:7 במערכה השנייה.

גלושקו פתחה היטב את המערכה השלישית, שברה במשחקון השני ועלתה ל-0:2. זה הספיק כדי לשבור את קרמר, וגלושקו המשיכה ל-0:6 גדול במערכה השלישית וניצחון במשחק.

שחר פאר - מנדי מינלה 3:6, 3:6

פאר פתחה לא טוב ושמטה את ההגשה כבר במשחקון הראשון, אך מיד חזרה לעצמה, שברה ועלתה ל-1:2. מינלה התקשתה מאוד בחבטות ההגשה, ופאר ניצלה זאת ושברה ל-2:4 בדרך לניצחון 3:6 במערכה הראשונה.

מינלה עלתה מרוכזת ונחושה למערכה השנייה, השתיים שברו זו את זו, ופאר השיגה שבירה נוספת, שהעלתה אותה ל-2:3. כשהיה נדמה כי שחר תפתח מבערים, הגיע משחקון הגשה לא טוב שלה, מינלה ניצחה אותו על האפס והשוותה ל-3:3. הקהל עודד, פאר התעשתה ושברה שוב בדרך ל-3:4. מזה מינלה לא התאוששה, ושחר ניצחה 3:6 במערכה ו-0:2 במשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פאר/גלושקו - מינלה/קורנליוס 1:6, 1:6

פאר וגלושקו פתחו מצוין, שברו במשחקון השני במשחקן נגד מינלה וטיפאני קורנליוס (לא מדורגת) ועלו ל-0:4, כשהן משיגות נקודות רבות ליד הרשת. הלוקסמבורגיות היו נרפות ולא מדויקות, ופאר וגלושקו ניצחו חלק במערכה הראשונה שהסתיימה ב-1:6.

גם בתחילת המערכה השנייה לא נתקלו פאר וגלושקו בבעיות. שתי הישראליות נעו היטב במגרש, שלחו חבטות חזקות ללקו האחורי וניצלו את חוסר ניסיונה של קורנליוס. הלוקסמבורגיות התקשו בחבטות פשוטות והיתרון הישראלי נסק ל-0:3. בהמשך הצמד הישראלי סיפק ניצוצות לקהל האילתי, ופאר וגלושקו השלימו ניצחון 1:6 במערכה ו-0:2 במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully