וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואה מורטה: "גרנט הוא כמו פסיכולוג עבורנו"

קשר ווסטהאם סבור שמאמנו מסוגל לקחת את ווסטהאם לחוף מבטחים: "תמיד יש שמועות שיעזוב, הוא תמיד מאמין שנינצל"

חלון ההעברות נסגר, ווסטהאם התחמשה ברובי קין, ומקווה לרשום הערב מול בלקפול (רביעי, 22:00, ספורט2) ניצחון בכורה בליגה בשנת 2011.

חיזוק הסגל הפיח רוח של אופטימיות במועדון, והקשר הוותיק לואיס בואה מורטה סבור כי המאמן שלו אברהם גרנט יכול להוביל את הקבוצה לחוף מבטחים. "אנחנו צריכים להישאר רגועים ולשפר את הכדורגל שלנו, כי ברור שהקבוצה שלנו היא לא הכי גרועה בפרמיירליג. אברהם גרנט עושה מאמץ אדיר וכך גם השחקנים, אני בטוח שנוכל לעשות רצף של ניצחונות שישנו את כל ההתייחסות והאווירה".

התקשורת האנגלית סבורה שאם גרנט לא ינצח את בלקפול וברמינגהם, שתי יריבותיו הבאות, הוא ככל הנראה יפוטר. "כל השנה יש שמועות על זה שהמנג'ר שלנו אברהם גרנט יעזוב", התייחס לכך בואה מורטה, "אין לנו מזל העונה. גרנט הוא כמו פסיכולוג עבור הקבוצה שלנו, הוא תמיד מאמין שנישאר בליגה".

אבל בעוד הפטישים מקווים לצאת לדרך חדשה אחרי הניצחון על נוטינגהם בגביע, לבני מקארתי לא מצפה עתיד ורוד. החלוץ הדרום אפריקאי בן ה-33 הוצא מחוץ לסגל ווסטהאם לליגה עד סוף העונה, ויוכל לשחק רק במסגרת הגביע. המועדון הלונדוני הציע למקארתי מיליון ליש"ט כדי שיסכים להתיר את חוזהו, אבל השחקן, שצפוי להשתכר כ-2.7 מיליון ליש"ט אם ימשיך בקבוצה בשנה וחצי הקרובות, דחה את הצעת המועדון.

הפטישים טוענים כי למקארתי יש בעיות משקל וכושר, ולכן במועדון מנסים להשתחרר משכרו הגבוה, שמעיק על התקציב. מקארתי שיחק רק 326 דקות מאז הצטרף לווסטהאם בינואר 2010, ולא כבש אף שער. ווסטהאם תנסה להשאילו לאחת מקבוצות הליגה השנייה במסגרת פרק הזמן המותר לפי חוקי ההתאחדות האנגלית. "טלגרף" מדווח כי מספר קבוצות במזרח התיכון התעניינו בחלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully