וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי סיכם עקרונית כמאמן עירוני אשקלון

2.2.2011 / 15:00

מאמן נבחרת הנשים, שאימן אשתקד את עפולה, סיכם את רוב תנאיו באשקלון, ויחליף את בית הלחמי. דני גוט מונה לעוזרו

עירוני אשקלון סיכמה היום (רביעי) עקרונית עם המאמן אלי רבי את תנאיו עד לסיום העונה, והוא יחליף את המאמן אריאל בית הלחמי. בין הצדדים יש עוד מספר סעיפים שטרם סוכמו, אך ככל הנראה סעיפים אלו לא יפילו את מינויו של רבי, מאמן נבחרת הנשים של ישראל. רבי אימן בעונה שעברה את הפועל עפולה, וסיים עמה במקום העשירי בליגת העל, והצליח להשאר בליגה בזכות מהפך גדול על חשבונה של עירוני רמת גן בפלייאוף התחתון. הוא הועדף בסופו של דבר על פני רוני בוסאני ויעקב ג'ינו שהיו מועמדים לתפקיד. דני גוט, ששימש סקאוט במכבי תל אביב ובעונה שעברה אימן את עירוני רמת גן, יהיה עוזרו.

רבי (43), גיסו של שרון ששון, החל את דרכו בקבוצת בני יהודה ואימן במשך 9 שנים את קבוצת הנשים של המועדון, ובעונת 2001/2 הוביל אותה לגמר הפלייאוף וגמר גביע המדינה. לאחר מכן עבר למכבי רמת חן ל-5 עונות עמה הגיע פעמיים לגמר הפלייאוף. בעונת 2005/6 עבר לאליצור רמלה, העלה את הקבוצה מהלאומית לליגת העל, וזכה עמה בעונה שלאחר מכן באליפות. החל מעונת 2005/6 מאמן רבי את נבחרת הנשים של ישראל והוליך אותה 3 פעמים להגעה לאליפות אירופה.

יו"ר הקבוצה אבי נמרודי: "אנו מקווים שנוכל לצאת בעזרת רבי לדרך חדשה. הוא חווה קרבות תחתית עם עפולה בעונה שעברה והצליח להצילה מירידת ליגה. יש עוד מספיק מחזורי ליגה לתקן את התוצאות הלא טובות עד כה, להשאיר את הקבוצה בליגה ואולי אף להשתלב בפלייאוף העליון".

בינתיים הזעזועים בעירוני אשקלון ממשיכים. הקבוצה הודיעה הקבוצה היום על סיום דרכו של הסנטר הניגרי אקינה איבקווה, שביקש להשתחרר בשל מיעוט בדקות משחק. לפי ידיעת המועדון איבקווה צפוי להצטרף לקבוצת BBC באיירות' שממוקמת במקום האחד לפני אחרון בליגה הגרמנית. אגב איבקווה הגיע לאשקלון מהליגה הגרמנית רק לפני חודשיים. הוא רשם בשישה משחקים 6 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

עדכון ראשון: 2/2/11 14:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully