וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי לא בנבחרת הסופמורס, לא ישחק באולסטאר

הישראלי, שאשתקד כיכב בנבחרת הרוקיז, לא נכלל בנבחרת שחקני השנה השנייה וייעדר מהחגיגה. וול, אוונס וגריפין בפנים

עמרי כספי התבשר הלילה (רביעי) שהשנה הוא לא ייקח חלק בסוף שבוע האולסטאר. בשנה שעברה, כזכור, כספי היה חלק מהחגיגה השנתית של ה-NBA, והישראלי לקח חלק גם במשחק של נבחרת הרוקי'ז (שנה ראשונה) מול שחקני הסופמורס (שחקני השנה השנייה) ואף בתחרות ה"חיובים" (שם התחרה מול קווין דוראנט ורייג'ון רונדו). השנה, לעומת זאת, כספי לא נכלל בנבחרת הסופמורס.

מי שכן נכנס לנבחרת השנה השנייה הוא טייריק אוונס, מי שהוכתר כרוקי השנה אשתקד. עוד כלולים בנבחרת הסופמורס, שנבחרה על ידי עוזרי המאמנים של הליגה: דואן בלייר (בן אנטוניו), סטפן קרי (גולדן סטייט), דמאר דרוזן (טורונטו), טאג' גיבסון (שיקגו), ג'רו הולידיי (פילדלפיה), סרג' איבאקה (אוקלוהומה סיטי), ברנדון ג'נינגס (מילווקי), ווסלי מתיוז (פורטלנד).

את נבחרת הרוקיז, לעומת זאת, ינהיג בלייק גריפין (קליפרס), שעל אף שהצטרף בעונה שעברה, הוא כלל לא שיחק בה. לגריפין יצטרף הבחירה הראשונה בדראפט, ג'ון וול (וושינגטון), כמו גם אריק בלדסו (קליפרס), דמרקוס קאזינס (סקרמנטו), לנדרי פילדס (ניו יורק), דריק פייבורס (ניו ג'רזי), גרג מונרו (דטרויט), גרי ניל (סן אנטוניו), ווסלי ג'ונסון (מינסוטה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully