וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי בירוק: "מצטער על כל השנים אבל מעדיף לשכוח מזה"

הקשר חגג קאמבק עם שער שהעלה את הפועל אשקלון לשמינית גמר הגביע: "מרגיש שהתבגרתי ואני רואה דברים בצורה שונה"

בהפועל אשקלון היו מרוצים אתמול מהניצחון 0:1 אתמול (שלישי) על עירוני בת ים במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה . לאנשי הקבוצה היה חשוב לעבור שלב ולדלג מעל משחק בו יש רק מה להפסיד, והמאמן גיע עזורי אמר בסיום: "את שלנו עשינו. לא שיחקנו נגד קונוסים והפערים לא כאלה גדולים. מה שחשוב זה לעלות שלב".

מי שכבש אתמול את שער הניצחון היה שי בירוק, לשעבר אחת מההבטחות הגדולות של הכדורגל הישראלי ובפועל שחקן שלא שיחק בצורה סדירה כבר שנתיים ולא הבקיע שש שנים. "זו הרגשה טובה לחזור אחרי הרבה זמן שהייתי בחוץ", הוא אמר בסיום, "אני שמח שקיבלתי את הבמה מפרוספר אזגי ומגיא עזורי, ואני שמח שכבשתי שער במשחק הראשון שבו פתחתי".

בירוק דיבר גם על המשחק עצמו ועל המשך הדרך של הקבוצה במסגרת גביע המדינה, כשאמר: "במחצית השנייה שיחקנו פחות טוב והם לחצו אותנו בסיום והיו קרובים להבקיע, אבל בגביע העיקר הוא לעבור שלב. יש את החלום. גיא דיבר איתנו לפני המשחק והחדיר בנו מוטיבציה. כל אחד רוצה להגיע לחצי הגמר ולגמר, ולאצטדיון מלא ברמת גן. אני אישית מעדיף לקבל בהגרלת השלב הבא קבוצה חלשה כדי שנוכל להתקדם הלאה".

לגבי התנהלותו בעבר אמר הקשר: "אני מצטער על כל השנים אבל מעדיף לשכוח מזה. במחשבה לאחור, הייתי עושה דברים אחרת. אני מעדיף לשים את זה מאחוריי ולצאת לדרך חדשה. עברתי דרך ארוכה עם פציעות, לא שיחקתי קרוב לשנתיים ועברתי שני ניתוחים ועכשיו אני שמח לחזור. אני מודה לאריק איזיקוביץ' שתומך בי ברמה האישית, נותן לי ביטחון ומלווה אותי. אני בהחלט מרגיש שהתבגרתי ורואה דברים בצורה שונה".

מה שהעיב על הניצחון של אשקלון הייתה פציעתו של מחמוד עבאס והחשש כי הוא לא יוכל לשחק בשבת נגד הפועל עכו. היום או מחר תתברר חומרת הפציעה ובקבוצה מקווים שלא מדובר במשהו רציני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully