וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "רוני תמיד רוצה לעבוד ולהילחם"

מאמן מנצ'סטר יונייטד הדגיש שהצמד שהחלוץ כבש אחרי הרבה זמן הוא רק פרס על ההשקעה. רוני: "חלוץ תמיד רוצה להבקיע"

כותרת ה-1:3 של מנצ'סטר יונייטד אמש (שלישי) נגד אסטון וילה, הייתה בעצם חזרתו של ווין רוני לכושר הבקעה. החלוץ האנגלי אמנם חזר לכושר מלא מהפציעות שליוו אותו בתחילת העונה, עבד, בישל, אבל כבש שני שערים בלבד. אתמול הוא הבקיע צמד ומבחינת מנצ'סטר יונייטד מדובר בחדשה מצוינת.

"הייתי מרוצה מההופעות שלי, אבל כמובן שאני רוצה לכבוש. חלוץ תמיד רוצה להבקיע", סיכם רוני, שהחמיא גם לאדווין ואן דר סאר ונאני, שיצרו את השערים שלו: "הכדור שאדווין שלח אלי היה מצוין. זה משהו שניסינו כבר כמה פעמים בעבר. גם הבישול של נאני היה נהדר. יש לו יכולת כדרור מצוינת, אבל גם כדורי הרוחב שלו מצוינים. כשהוא משלב ביניהם לשחקני ההגנה קשה מאוד לעצור אותו".

גם אלכס פרגוסון היה מרוצה מחזרתו של רוני למצבת הכובשים: "אין ספק שלהבקיע שערים זה משהו שתמיד עוזר לחלוצים. לווין תמיד יש רעב גדול לשחק וצריך לזכור את זה. יש לו גישה נהדרת, הוא רוצה לעבוד ולהילחם ובסופו של דבר הוא מקבל על זה את מה שמגיע לו".

הניצחון שלה אתמול העניק ליונייטד לפחות כמה ימים נוספים עם חמש נקודות הפרש על פני המקום השני והיא כמובן עדיין בלתי מנוצחת העונה. "המטרה היא להמשיך את המומנטום", אמר המאמן, "אנחנו פשוט צריכים להמשיך לבוא לכל משחק ולנצח אותו, לשמור על מוסר עבודה גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully