וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה במכבי ת"א: פאביצ'ביץ' יהיה כשיר לדרבי

הבלם נפצע במשחק ההפסד להפועל פ"ת, אולם צפוי לחזור להתמודדות ביום ראשון. ביקורת על ייני, אבידור ואלברמן

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במכבי תל אביב ניסו גם הבוקר (רביעי) לעכל את ההפסד המביך 3:1 להפועל פתח תקווה אמש באצטדיון רמת גן, וניסו להבין כיצד שוב הודחה הקבוצה כבר בשלב הראשון של משחקי גביע המדינה. חמישה ימים לפני הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב במסגרת הליגה, ובקרית שלום עסוקים גם במכת הפציעות הקשה שנחתה על המועדון. במקביל, הקבוצה החלה היום למעשה בהכנות לדרבי כאשר השחקנים ששיחקו אמש משחק מלא, ערכו אימון שחרור והשאר אימון מלא.

מי ישחק בהגנה?

המאמן מוטי איוניר אינו יודע מי מבלמיו יעמוד לרשותו בדרבי, אולם קיבל בשורה טובה אחר הצהריים, לאחר שהתברר כי סבו פאביצ'ביץ', שנפגע בגיד אכילס בדקה ה-75, צפוי להיות כשיר למשחק. ניבאלדו סובל ממתיחה חזקה ברצועת הברך וייעדר בוודאות, והבלם אבי סטרול חש הקלה בכאבים במפשעה וקיים אימון ריצה. מחר ינסה סטרול להתאמן ואז תתקבל אינדיקציה לגבי מצב כשירותו.

מי שצפויים לחזור להרכב בוודאות ביום ראשון הם מאור בוזגלו והאריס מדוניאנין, כאשר גם דמיטאר רנגלוב נמצא חזק בתמונה. קלמי סבן צפוי לשוב לעמדת המגן הימני בה תיפקד במהלך המחצית השנייה אמש, אולם קיימת אפשרות שמצוקת הבלמים תאלץ את איוניר להשתמש בסבן כבלם במרכז ההגנה. החלוץ ברק יצחקי המשיך בהליך השיקום שלו והיום, לראשונה מאז נפצע, הוא בעט לשער והגביר את קצב האימון.

בקבוצה נשמעו היום דברי ביקורת כלפי מספר שחקנים שאכזבו מאוד אמש והציגו משחק חלש. בין השמות שהוזכרו היו שרן ייני, יובל אבידור וגל אלברמן. גורם בקבוצה אמר: "יש שחקנים שמתלוננים על כך שהם לא מקבלים מספיק דקות, ועד שהם כבר מקבלים צ'אנס הם פשוט לא מספקים את הסחורה. אין שום תירוץ לצורה שבה נראינו אתמול במשחק".

גם המאמן איוניר לא נמנע מביקורת על שחקניו ואמר בסיום בין היתר: "מסתבר ששחקנים לא הפנימו שהמשחק הזה יהיה קשה. זאת שוב לא היכולת שאנחנו רוצים לראות מהקבוצה והיום זה עלה לנו בהפסד. יש הרבה מאוד שחקנים שמאכזבים ביכולת שלהם ונצטרך לחשוב מה אנחנו עושים בעניין הזה. ההפסד פוגע בנו לקראת הדרבי וזה מוריד לשחקנים ולקבוצה ביטחון. התפקיד שלנו הוא להעלות לשחקנים חזרה את הביטחון".

מלול: "מוטי הכין אותנו טוב למשחק"

"אין ספק שזו אכזבה עצומה מבחינתו להפסיד כבר בסיבוב הראשון של הגביע", אמר המגן דור מלול. "כולם ראו מה היה במגרש, ראו שלא שיחקנו טוב, לכולנו ברור שההפסד הזה בכלל לא בא בחשבון ולא היה צפוי מבחינתנו. מוטי הכין אותנו טוב לקראת המשחק, ידענו בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות, אבל כשהגענו למגרש הדברים לא התחברו כמו שרצינו. הם צופפו את המגרש וגרמו לנו לשחק בעיקר לרוחב ולא הצלחנו לפרוץ אותם כמו שצריך. ברגע שהם כבשו את השער הראשון היה לנו קשה יותר, את שני השערים הנוספים הם כבשו כשאנחנו ניסינו לצאת קדימה", הוסיף המגן.

"אין למשחק אתמול שום קשר למחשבות שלנו על הדרבי", הוסיף מלול, "אין ספק שהיכולת הזו לא תספיק לדרבי ואנחנו נצטרך להיות הרבה יותר ממושמעים ולעשות את הדברים כמו שאנחנו צריכים ויודעים ועשינו אותם בעבר. הדרבי יהיה מחזה אחר לגמרי".

מלול נשאל האם ההפסד הזה ישפיע מבחינה מנטלית על ההכנות לדרבי ואמר: "אני חושב ששחקן כדורגל צריך לעשות את ההפרדה בין משחק למשחק ולבוא בכל משחק במוכנות מקסימלית וכמו שצריך, כמו שמקצוען צריך לעשות. מה שהיה היה, ואנחנו צריכים להסתכל קדימה לעבר המשחק הבא שהוא הדרבי".

מכירת הכרטיסים לדרבי לאוהדי מכבי תל אביב, תפתח באתר האינטרנט של 'לאן', הערב (שלישי), החל מהשעה 19:00. כל בעל מנוי רשאי יהיה לרכוש כרטיס אחד בלבד וללא עמלת רכישה באינטרנט. איסוף הכרטיסים יהיה ביום רביעי בין השעות 10:00-19:00 בקופות בבלומפילד וביום שישי בין השעות 10:00-14:00. את הכרטיסים ניתן יהיה לאסוף אך ורק בהצגת מנוי עונתי של מכבי תל אביב.

עדכון ראשון: רביעי, 2.2.2011, 9:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully