וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי נאווי: "צביקה אחד המאמנים הטובים באירופה"

2.2.2011 / 0:50

מאמן מכבי חיפה שפע מחמאות ליריבו לאחר התבוסה מסנט פטרסבורג. שרף: "מאוד מרוצה". אלפסי: "הראינו הרבה אופי"

אכזבה גדולה הערב (שלישי) במכבי חיפה מיכולת הקבוצה בתבוסה הקשה 101:60 לספרטק סנט פטרסבורג במסגרת הטופ 16 של היורוצ'אלנג'. בעקבות ההפסד התרחקה הקבוצה מהעלייה לרבע גמר המפעל, ורק ניצחון במחזור הבא בסופיה יותיר לה סיכוי ממשי להעפיל לרבע הגמר. "שיחקנו ללא אנרגיות במשחק לא בגלל עייפות מחמישה משחקים ב-9 ימים, אלא בגלל ההגנה של ספרטק", אמר מאמן מכבי חיפה עמי נאווי. שחקני חיפה יצאו לאחר המשחק לחופשה עד ליום שני הקרוב.

נאווי החמיא למאמן היריבה, צביקה שרף: "צביקה הוא אחד המאמנים הטובים באירופה, ואני יודע עד כמה הוא שם דגש על ההגנה. עם הגנה כזאת, קל להראות רע בשני צידי המגרש". הגארד ג'רמיין ג'קסון הוסיף על יכולת קבוצתו: "אחרי רבע ראשון לא טוב, עצרנו את ספרטק על 11 נקודות ברבע השני. למרות זאת, ברבע השלישי הם קלעו בקלות מדי מחוץ לקשת. החטאנו יותר מדי זריקות פנויות, משהו קרה ואני לא יודע מה".

צביקה שרף עצמו התייחס לקבוצתו בלבד: "זה היה משחקנו הרביעי בתשעה ימים, ושיחקנו טוב למרות כמה בעיות. אני מאוד מרוצה כי אנחנו רוצים את המקום הראשון ואנחנו במאזן 0:3 אחרי הסיבוב הראשון. אחרי הפציעה של דיז'ון תומפסון הכנסתי את זופאן וקוסלניקוב לחמישייה אבל היום שניהם לא יכלו לשחק בגלל מחלה ופציעה, והייתי צריך לעשות שוב שינוי. אני שמח שפטריק בברלי התחבר לקבוצה, במיוחד לאור התקופה הקצרה שהוא בקבוצה".

קבוצה ישראלית נוספת ששיחקה הערב היא ברק נתניה, והיא גם כן רשמה הפסד 84:76 לאקדמיק סופיה. בעקבות ההפסד ירדה נתניה למאזן 3:0 בטופ 16, ורק נס יעלה אותה לרבע הגמר. "ידענו שהשלשות זה הצד החזק שלהם, אבל זה מה שנתן להם את היתרון 14 במחצית", אמר לאחר המשחק המאמן אריק אלפסי, "אני מאוד מרוצה מהמחצית השניה כי הראנו אופי וחזרנו למשחק. עשינו את הכי טוב שאנחנו יכולים במחצית הזאת, למרות כמה פספוסים פנויים. היום שיחקנו טוב גם בלי השחקנים המובילים שלנו בישראל וביורוצ'אלנג' - אדריאן בנקס ואלטון בראון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully