וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ולאציו נפרדו ב-0:0

משחק הצמרת לא הניב שערים, כשחלוצי הרוסונרי החמיצו מצבים קורצים ונעצרו אצל השוער מוסלרה, שתפס יום מצוין

המחזור ה-23 באיטליה נפתח הערב (שלישי) במשחק בסן סירו בין מילאן ללאציו, שהבטיח רבות, אך לא קיים והסתיים בתיקו 0:0 מאכזב. מילאן הגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים, וכשהיא מובילה את הטבלה על פני נאפולי ביתרון 4 נקודות, ומחר היתרון עשוי להצטמצם במידה ויריבתה תגבור על קייבו במשחק החוץ שלה. לאציו, שדורגה ערב המחזור במקום השלישי, הגיעה להתמודדות לאחר ניצחון 0:2 על פיורנטינה, ובמידה ואינטר ורומא ינצחו מחר, תרד מהמקום שמוביל בסוף העונה לליגת האלופות.

המשחק ברובו התנהל בשליטתה של מילאן, שלא הצליחה לייצר שער ממספר מצבים קורצים כשכבר במחצית הראשונה בעיטה של פלמיני שרקה מעל המשקוף. רבע שעה למחצית ניסה טיאגו סילבה בעיטת מספרת מרהיבה אך מוסלרה הגיב מצוין והדף. לאציו כמעט ועקצה לפני המחצית שנגיחה של קוזאק נעצרה על ידי אביאטי. הלחץ של מילאן המשיך גם במחצית השנייה, כשאיברהימוביץ' נעץ שני כדורים בקורה בהפרש של דקה בתחילת המחצית. גם אנטוניו קאסאנו ואורבי אימנואלסון הצטרפו למסכת ההחמצות עד הסיום, שהשאירו את מילאן מאוכזבים ללא ניצחון.

*** גביע צרפתי: אנז'ה, שנאבקת על חייה בליגה השנייה בצרפת, עשתה שמח לאוהדיה כאשר העפילה הערב לחצי גמר הגביע הצרפתי, לאחר ניצחון 0:2 על שטרסבורג, אימפריה בעבר וקבוצה שמתבוססת בליגה השלישית בהווה. 72 דקות חלפו עד שגאיטן שרבונייה העלה את אנז'ה ליתרון, פוד דורה חתם את תוצאת המשחק עם שער בדקת הסיום. במשחק נוסף, הביסה לוריין, מהליגה הראשונה, את מץ, מתחתית הליגה השנייה, 0:3, וגם היא בחצי גמר המפעל. קווין גמיירו כבש צמד לזכות מץ (52, 90), בעוד סיגמארי דיארה התכבד באחד נוסף (82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully