וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "אנחנו לא משתפרים, ונראים לא טוב"

מאמן מכבי ת"א מאוכזב מההדחה מהגביע: "יכול להעביר קורס מאמנים את מי שמבקר אותי". פאביצ'ביץ' נפצע ובספק לדרבי

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עם כל הכבוד למכבי עירוני ג'ת מהלאומית שהדהימה את הפועל עכו מליגת העל ולהפועל ירושלים מליגה א', שהפתיעה את מכבי באר שבע מהלאומית, ההפתעה הגדולה והסיפור הכי גדולים של ערב הגביע הראשון של סיבוב ח' הגיעה היום (שלישי) מאצטדיון רמת גן. מכבי תל אביב הפסידה 3:1 להפועל פתח תקוה (צמד של עידו אקסברד) וסיימה את דרכה במפעל כבר בשלב הראשון מבחינתה. הצהובים, שהגיעו לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בליגה, נראו רע, לא ייצרו הזדמנויות והודחו בצדק.

איוניר: "יפגע בהכנות לדרבי"

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר נראה מדוכדך בסיום ואמר: "היה עדיף לנצח בליגה ולנצח גם בגביע. עשינו את ההכנות הכי נכונות כדי שלא יקרו דברים כאלה, חבל שזה לא הסתדר. אנחנו לא משתפרים, בהרבה דקות לא נראים טוב, וזאת אחת הסיבות שבגללן הגעתי למכבי תל אביב. אמרתי בעבר שאם מכבי תל אביב הייתה משחקת טוב לא הייתי מגיע אליה. ננסה לעשות את הדברים הכי טוב שאפשר, לצערי הרב זה לא כך בינתיים".

איוניר דיבר גם על הביקורת שהוטחה בו לאחרונה על כך שלא רואים שיפור בקבוצה מאז הגיע: "אני לא רוצה להיגרר לכל מיני דברים כאלה. הרבה מאוד אנשים שמבקרים אותי יכולים לעבור אצלי קורס מאמנים. כל מיני כאלה שמבקרים לא מבינים שכדורגל זה משחק מורכב, שלקחת קבוצה ב-10 ימים ולעשות קסמים, רק מי שלא מבין יכול להגיד דברים כאלה. קבוצת כדורגל צריכה הכנה ולאורך זמן, לא קל לתקן דברים תוך כדי משחקים. העבודה תימשך ונעשה הכל כדי שהקבוצה תיראה יותר טוב".

על הדרבי ביום ראשון הקרוב אמר איוניר: "זה פוגע בנו, לבוא אחרי הפסד זה לא נעים, מוריד לשחקנים את הביטחון. התפקיד שלנו זה להרים את השחקנים בחזרה, זה גם דרבי וגם הקבוצה הכי טובה בארץ עם כל מה שמשתמע על כך. ההתרגשות היא לא חלק מהעניין פה, מה שחשוב זה שהקבוצה תהיה טובה".

על מצוקת הבלמים לקראת הדרבי אמר איוניר: "יש לנו בעיה קשה, הפציעה של ניבאלדו כבר נמשכת שלושה שבועות. סאבו (פאביצ'ביץ', ר"ב) גם נפצע ואנחנו לא יודעים עד כמה הפציעה חמורה. גם סטרול בסימן שאלה וזאת בעיה קשה. לקבוצה יש מעבר לזה הרבה בעיות, הקבוצה לא משחקת טוב, לא עושה את מה שאנחנו מבקשים. אנחנו מנסים לעשות הכל כדי שזה לא יהיה ככה. יש הרבה מאוד שחקנים שמאכזבים ביכולת שלהם ונצטרך לחשוב מה אנחנו עושים בעניין הזה".

סאבו פביצ'ביץ', שנפצע במהלך המשחק ונטש את המגרש סובל ככל הנראה מפציעה בגיד האכילס ונשלח להיבדק אצל רופא הקבוצה, צפוי לעבור הלילה צילום ומחר בבוקר תתברר חומרת הפציעה. במכבי חוששים כי הבלם עלול להחמיץ את הדרבי ביום ראשון.

צרפתי: "היה עדיף לנצח בליגה"

מאמן הפועל פתח תקוה יובל נעים אמר: "אני מסתכל גם על הדברים הרעים. אני מרגיש תחושת החמצה על משחק הליגה. סך הכל הפועל פתח תקווה זה קבוצה חדשה שמתחדשת. אנחנו נראים טוב תקופה ארוכה וידענו שהתוצאות יגיעו. ראיתם קבוצה עם תקציב לא כמו מכבי תל אביב, אבל נראית לא פחות טוב. כל הכבוד לשחקנים על רוח הלחימה והאגרסיביות אנחנו צריכים לשחק יותר פעמים בצורה הזאת. ההבדל מהליגה שניצלנו את המצבים שהגענו אליהם. זה התוצאה, לנצח 1:3 את מכבי תל אביב זאת לא תוצאה של מה בכך".

קשר הפועל פתח תקוה גיא צרפתי אמר: "כל ניצחון הוא כיפי, אם המצב שלנו בליגה היה יותר טוב לא היה אכפת לי שהמצב ישאר ככה, אבל היה עדיף לנצח בליגה. כולם יודעים מה זה דרבי בפתח תקווה ואני מקווה שזה יתן לנו דחיפה. לא האמנתי שנבקיע שלושה שערים, אבל אמרנו שאם נתרגם את ההחמצות לשערים ביום שבת היינו מנצחים. זה הלך לנו במשחק הזה וזה היופי בגביע. אנחנו לא פייבוריטים לקחת גביע כי אנחנו מתמקדים בליגה, אבל הפועל פתח תקווה זה מעודון עם מסורת שיש בו קסם. חצי גמר יהיה יפה בשבילנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully