וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "הרבה היו רוצים שארים ידיים"

מאמן בני יהודה זעם אחרי ה-4:1 לנתניה: "תוצאה מבישה, אפילו לא שימשנו תפאורה". עטר על טרטיאק: "מוסיף מחץ להתקפה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כמה טוב שיש גביע. בליגת העל נתניה עד כה מגמגמת, לפחות מבחינת התוצאות וכיבוש השערים, אבל הערב (שלישי) במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה, נראתה הקבוצה אחרת לגמרי, הביסה את בני יהודה 1:4, ובעיקר נראתה טוב מאוד, רגע לפני שהיא חוזרת למאבקי הליגה. קבוצתו של ראובן עטר היתה הטובה יותר על המגרש לאורך כל 90 הדקות, ואלמלא מספר החמות ברחבת בני יהודה היתה יכולה לרדת עם עוד כמה כדורים ברשת.

"לא חושב שההנהלה תחליש אותנו"

"המחצית הראשונה הייתה ממש טובה", אמר מאמן נתניה, ראובן עטר בסיום. "אנחנו משחקים טוב. בליגה היינו קצת לחוצים ולא ניצלנו מצבי הבקעה". על סרגיי טרטיאק, שהיה מהבולטים בשורות נתניה הערב ואף כבש שער, אמר המאמן: "אני שמח ששחררו אותו מבית"ר. חיכיתי לו, הוא מוסיף מחץ להתקפה". על ההמשך אמר עטר: "אני מאמין שכשעוברים שלב בגביע זה נותן הרבה ביטחון ורוח גבית". המאמן אף התייחס לאפשרות שחרורו של חן עזרא ואמר: "אני מאמין שחן ישאר. לא חושב שההנהלה שלנו, שהמטרה שלה לחזק את הקבוצה, תחליש אותנו".

מנגד, בבני יהודה לכולם ברור כי המצב לא יכול להימשך כך עוד זמן רב. הקבוצה שוב נראתה רע מאוד, ומאמן הקבוצה, דרור קשטן אמר בסיום: "זו תבוסה כואבת, תוצאה מבישה. הייתה קבוצה אחת מההתחלה ועד הסוף, הם עשו מה שהם רוצים, לא שימשנו אפילו תפאורה. אני לא רוצה לתרץ, אבל ארבעה שחקנים משמעותיים מהסגל לא היו. אין לנו סגל ארוך ונאלצתי לאלתר, והאלתורים לא נראו טוב. מקווה שהם יחזרו לקראת שבת ויהיה לי סגל יותר טוב לקראת הליגה".

על שחרורו של אסי בלדוט אמר קשטן: "אין לי חרטה על שחרור בלדוט. אני לא מכיר סמלים. רק במשרד החוץ יש מחלקת סמלים". על התקופה הקרובה שעומדת בפני קבוצתו אמר המאמן: "אנחנו מסתכלים קדימה. בכדורגל יש מומנטום, אני שואף למצוינות. יש הרבה משחקים שבני יהודה הייתה טובה והיתה חסרה רגל מסיימת. אנחנו אחת הקבוצות שהגיעה להכי הרבה מצבים. מאמן צריך לדעת להתמודד עם דברים, למרות שהרבה היו רוצים שארים ידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully