וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: ראשל"צ גברה על סכנין 1:3

ראשל"צ הפתיעה את סכנין 1:3 עם שער של האקס רן יצחק. אשדוד גברה 0:1 על מכבי פ"ת, הפועל חיפה וקרית שמונה עלו

סיבוב ח' של גביע המדינה ממשיך לספק סינדרלות שתופסות את מקומן בשמינית הגמר. אחרי שאתמול (שלישי) הפתיעה ג'ת אלאהלי את הפועל עכו, היום הגיע תורה של בני סכנין למצוא עצמה בחוץ אחרי הפסד 3:1 בחוץ מול הפועל ראשון לציון מהלאומית. הפתעה הייתה גם באצטדיון רמת גן שם מכבי פתח תקוה הודחה לאחר הפסד 1:0 למ.ס אשדוד. מכבי דליית אל כרמל גררה את הפועל חיפה להארכה לפני שנכנעה 2:0 לקבוצה מליגת העל. עירוני קרית שמונה עלתה לשלב הבא אחרי 0:1 קטן בבית על מכבי אחי נצרת.

מ.ס אשדוד - מכבי פתח תקוה 1:0

ביום שבת נפגשו השתיים בליגה ומכבי פתח תקוה ניצחה באשדוד 1:3, אלא שלגביע חוקים משלו. שער אחד של עידן שריקי בדקה ה-39 הספיק לקבוצה של ג'ון גרגורי לעלות לשמינית הגמר בדרך אולי לשחזור ההישג מהעונה שעברה - חצי הגמר. המארחים תקפו והיו מסוכנים יותר לאורך כל דקות המשחק, אך נתקלו ביום מצוין של דרגאן סטויקיץ' שחזר לשער. דימיטאר מקרייב נשאר מחוץ לסגל של גרגורי.

בדקה ה-30 הגיעה פתח תקוה להזדמנות גדולה מטעות גדולה של סארקי שאיבד כדור, אך עומר גולן החמיץ ברשלנות מול סטויקיץ'. השער הגיע דווקא מן העבר השני. הגנת המארחים התקשתה להסתדר עם קרן של אוחיון ושריקי דחק מקרוב לרשת. 0:1 לאשדוד בדקה ה-39. המחצית השנייה עמדה בסימן לחץ מתמשך של המלאבסים, אך ללא שינוי בתוצאה. הלוזונים נפרדים מהגביע בסיבוב הראשון.

הפועל ראשון לציון - בני סכנין 1:3

סינדרלה נוספת הגיעה מראשון לציון, שם הקבוצה המקומית מצמרת הלאומית הדיחה את סכנין מתחתית ליגת העל. סלובודאן דראפיץ' חסר הרבה מאוד שחקנים והעלה לא מעט שחקני נוער בהרכב, זה עלה לו בהדחה מוקדמת למרות שבסכנין וודאי ישמחו להתרכז במאבקי ההישרדות. אצל המארחים, ניסן יחזקאל קיבל זריקת עידוד נוכח המשך המחאה של הקהל שדורש את פיטוריו.

10 דקות מהפתיחה עלו המארחים על הלוח. משפתי הרים מימין כדור שמצא את רן יצחק שהמשיך בוולה מהאוויר פנימה. שער יפהפה ליצחק, ששיחק בעונה שעברה בסכנין. בדקה ה-47 הדהימו המארחים בשנית כשכדור חופשי הגיע אל גל ספיר שנגח פנימה והימם את סכנין. שתי דקות מאוחר יותר חזרה סכנין למשחק. כדור ארוך נשלח לעבר הרחבה, השוער אייל נוביק טעה ואחמד חטיב הצעיר ניצל זאת ודחק מול שער ריק פנימה. הסיפור נסגר בדקה ה-89 כשזולו בישל למלחףי רן בן שמעון, שירה פנימה מול קנדיל ושלח את ראשל"צ לשמינית הגמר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפועל חיפה - מכבי דלית אל כרמל 0:2 (לאחר הארכה)

מכבי דליית אל כרמל, מוליכת ליגה ב' צפון ב', הציגה כדורגל נהדר בקרית אליעזר, שיחקה ללא מורא ולא הייתה רחוקה מסנסציה. ההגנה של האורחים ספגה רק שישה שערי ליגה העונה, אבל בהארכה נגמר להם האוויר והפועל חיפה עלתה בטונים צורמים לשמינית הגמר. אסי בלדוט רשם הופעת בכורה בהרכב וגם הספיק להחמיץ ברשלנות פנדל בדקה ה-72.

האורחת גילתה יכולת מפתיעה בפתיחה, אך האדומים היו יותר מסוכנים. בדקה ה-25 זעזע יוסי דורה את המשקוף. אבי עמוס גילה יכולת נהדרת בשער הקבוצה הצנועה מדלייה, שגם העזה לצאת ולתקוף. בסביבות הדקה ה-60 החל הקהל האדום לצעוק לשחקניו: "ביזיון, אין לכם כבוד", וקרא לניצן שירזי להתפטר.

העצבים של הקהל האדום הגיעו לשיאם בדקה ה-72. המחליף גרוביישיץ' הוחלף ברחבה, אך בלדוט בעט את הפנדל החוצה. שלוש דקות לסיום השוער אבי עמוס רשם הצלה כפולה נהדרת מבעיטות של אבו ניל וגרוביישיץ'.

המשחק נכנס להארכה ובדקה ה-92 הצליחה סופסוף הפועל חיפה לכבוש. גל אראל קיבל כדור בפינה השמאלית של הרחבה וירה כדור מדויק לפינה הקרובה. האורחים נפלו מהרגליים וטעות נוספת בהגנה הובילה לשני בדקה ה-104. עמוס עצר פעם את אבו ניל ולריבאונד הגיע הישאם כיוואן ששלח פנימה.

עירוני קרית שמונה - מכבי אחי נצרת 0:1

גם ללא שני הבלמים הקבועים סלאח חסארמה ויניב לביא, הפתעת העונה בליגת העל הסתדרה מצוין מול הקבוצה מתחתית הליגה הלאומית. מאמן אחי נצרת, שמעון הדרי, חזר למפגש פיקנטי מול הקריה בה אימן שנים ארוכות וקבוצתו החזיקה מעמד 43 דקות עד השער שכבש וויליאם נג'ובו. השער של הזמבי הספיק לקריה, שבעונה שעברה הופתעה על ידי קביליו יפו, לצלוח את סיבוב ח' ורן בן שמעון יכול להיות רק מאוכזב מהרחתקו של אדריאן רוצ'ט.

קרית שמונה חיכתה עד הדקה ה-43 לפני שעלתה על הלוח. התקפה נהדרת שכללה חילופי מסירות מהירים הסתיימה עם בעיטה מדויקת של נג'ובו שהכניע את אלמדון. שמונה דקות לסיום ספג רוצ'ט כרטיס צהוב שני ואדום לאחר שהשופט ניר עמק סבר שהוא התחזה ברחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully