וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה-אולקר נותנת בראש

קבוצתו של נבן ספאחיה נשארה מושלמת בראשות בית ח' עם 72:80 על ז'לגיריס, אולימפיאקוס ניצחה את ולנסיה 62:77

המחזור השלישי בשלב הטופ 16 של היורוליג יצא הערב (רביעי) לדרך עם שני משחקים בלבד במסגרת בית ח', שעשויים להשפיע רבות על העלייה. אולימפיאקוס, שסחבה איתה את ההפסד הביתי ממחזור הפתיחה לפנרבחצ'ה/אולקר, הצליחה להתאושש בניצחון 62:77 על ולנסיה, שהייתה איתה במצב של שוויון נקודות ערב המחזור ופינתה לה בסופו של דבר את המקום השני. אותה פנרבחצ'ה, מהמפתיעות שבקבוצות היורוליג עד כה, אירחה את ז'לגיריס קובנה, ונותרה עם מאזן מושלם של 0:3 אחרי המפגש עם הליטאים, כשניצחה 72:80. ז'לגיריס, שטרם ניצחה משחק בשלב הטופ 16, איבדה כל סיכוי מעשי לעלות להצלבה.

אולימפיאקוס – ולנסיה 62:77

היוונים המשיכו במגמת ההתאוששות שאחרי ההפסד המאכזב לפנרבחצ'ה/אולקר, ורשמו ניצחון שני ברציפות שביסס אותם במקום השני. דווקא האורחים מספרד היו אלה שפתחו את המשחק ביתרון, אלא שלקראת סיומו של הרבע הראשון אולימפיאקוס רשמה ריצת 0:8 וסגרה את הרבע ביתרון 12:18. בתחילתו של הרבע השני נסטרוביץ' כבר העלה את האדומים ליתרון דו-ספרדתי, שרק הלך וצמח בזכות אחוזים טובים של יואניס בורוסיס ומילוש תאודוסיץ', בדרך ל-24:38 בהפסקה. למעשה, ולנסיה לא ממש הצליחה לחזור למשחק, בעוד שאולימפיאקוס שמרה על יציבות ועל יתרון מבטיח שאפשר לה הרבה שקט וביטחון בזמן שנותר. גם ברבע האחרון היא שמרה על יתרון משמעותי שנע בין 13 ל-15 נקודות, בדרך לניצחון הכל כך חשוב, בהפרש לא פחות חשוב.

ראשו נסטרוביץ' הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 17 נקודות (8 מ-9 ל-2), ואסיליס ספאנוליס הוסיף 14 ויואניס בורוסיס סיים עם 11 נקודות ו-7 ריבאונדים. יותם הלפרין שותף במשך 6 דקות וסיים ללא נקודות. ויקטור קלאבר הוביל את ולנסיה עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, דושקו סבאנוביץ' סיים עם 13 ורוברטאס יבטוקאס הוסיף 12.

פנרבחצ'ה/אולקר – ז'לגיריס קובנה 72:80

הקבוצה של נבן ספאחיה, ההפתעה הגדולה של הטופ 16 עד כה, כמעט ומעדה בשבוע שעבר מול ולנסיה בבית, אך הצליחה לנצח בסופו של משחק, והערב התקרבה להעפלה כשניצחה את הליטאים בבית. שארונאס יאסיקביצ'יוס ודריוש לברינוביץ' פגשו לא מעט פנים מוכרות במפגש מול הקבוצה המובילה ממולדתם, אבל לא הפגינו סנטימנטים, והטורקים נשארו מושלמים גם אחרי המחזור השלישי. הליטאים, עם הפסד שלישי רצוף, יכולים לארוז את המזוודות, כי סיכוייהם לעלות להצלבה נגוזו.

תומאש מרקו ומירסאד טורצ'אן קלעו 5 כל אחד ברבע הראשון, בסיומו הוליכה פנרבחצ'ה-אולקר 19:22, אבל ברבע השני דואן קולינס פרח בז'לגיריס ושתי הקבוצות ירוד להפסקה בשוויון 41:41. פנר פתחה את הרבע השלישי בריצת 2:7, ומשרה על יתרונה עד לסף הרבע בו הוליכה 54:58. ברבע הרביעי פנר הכתיבה את הצב, הגדילה את יתרונה ורשמה ניצחון ביתי בתוצאה 72:80.

תומאש מרקו ואוגוז סבאס הוליכו את המנצחים עם 15 כל אחד, מירסאד טורצ'אן היה אדיר מתחת לסלים עם 13 נקודות ו-14 ריבאונדים, אמיר פרלדזיץ' הוסיף 13 אף הוא ושרונאס יאסיקביצ'יוס סיים עם 7 נקודות. דואן קולינס ופוליוס ינקונאס הוליכו את ז'לגיריס עם 14 כל אחד, אלכס קאפין הוסיף 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully