וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי פספסה הזדמנות להיצמד למילאן

השנייה בטבלה הפסידה 2:0 לקייבו ונותרה בפיגור חמש נקודות מהפסגה. יובנטוס הפסידה 2:1 לפאלרמו, 1:1 בין רומא לברשיה

אחרי שמילאן ולאציו נפרדו אתמול (שלישי) ה-0:0, ראו הערב חובבי הכדורגל האיטלקי עוד קבוצות צמרת מאבדות נקודות. נאפולי קיבלה הזדמנות לצמק את הפער מהפסגה לשתי נקודות, אך היא הפסידה 2:0 לקייבו. גם רומא הרביעית איבדה נקודות חשובות עם 1:1 מאכזב באולימפיקו מול ברשיה. יובנטוס המשיכה בנסיגה והפעם פאלרמו חגגה על חשבונה עם 1:2 שהוריד אותה למקום השמיני.

קייבו - נאפולי 0:2

אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים וארבעה בחמשת המשחקים האחרונים, נאפולי כבר החלה לחלום בקול רם על אליפות. אלא שקייבו, כך מסתבר, היא הכבשה השחורה של הפרטנופי. אחרי שניצחה בסיבוב הראשון בסן פאולו, קייבו לא התחשבה ברצונות של נאפולי והפתיעה אותה פעם נוספת. אדינסון קבאני הענק, שכבש שתי שלישיות בינואר, שבת הפעם מהבקעה, כשאצל החמורים המעופפים דוידה מוסקרדלי (20) וג'נארו סארדו (50) כבשו והשאירו את הנקודות בבית. מילאן יכולה להיות מרוצה

רומא - ברשיה 1:1

למרות שהיא ניצחה ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות, רומא הגיעה למשחק הבית שלה מהמקום החמישי בלבד ורשמה ערב מאכזב מאוד שהשאיר אותה מאחורי היריבה המושבעת לאציו. שחקנים של קלאודיו ראניירי נחו ביום ראשון בגלל שהמשחק נגד בולוניה נדחה בגלל תנאי מזג האוויר, ולקח להם זמן להיכנס לעניינים. מרקו בוריילו אמנם העלה את רומא ליתרון בדקה ה-58, אבל המחליף הברזילאי אדר איזן בנגיחה בדקה ה-69 ועצר את שרשרת הכישלונות של ברשיה הלפני אחרונה.

פאלרמו - יובנטוס 1:2

גם אלסנדרו מאטרי בהופעת הבכורה שלו לא הצליח לעזור לגברת הזקנה מול הקבוצה שגברה עליה בשלושת משחקי הליגה האחרונים ביניהן. פאלרמו פתחה נהדר וכבר בדקה השביעית חאבייר פסטורה סידר שער לפבריציו מיקולי במתפרצת. בדקה ה-20 כבר היה 0:2, כשהמגן מתיאה קסאני הגביה מימין וג'וליו מיליאצ'ו נגח פנימה. קלאודיו מרקיזיו אמנם כבש מחזור שני ברציפות בדקה ה-36, אבל זה לא הספיק כדי לחזור. עוד הפסד ליובנטוס.

שאר המשחקים:

אודינזה - בולוניה 1:1
לאודינזה: מאוריציו דומיצי (77). לבולוניה: מרקו די ואיו (65)

סמפדוריה - קליארי 1:0
לקליארי: ראג'ה נאינגולן (37)

פיורנטינה - גנואה 0:1
לפיורנטינה: מריו סנטנה (40)

צ'זנה - קטאניה 1:1
לצ'זנה: לואיס חימנז (31). לקטאניה: מקסי לופז (8)

פארמה - לצ'ה 1:0
ללצ'ה: חאבייר צ'באנטון (90)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully