וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם ניצחה 1:3 את בלקפול

ווסטהאם השיגה ניצחון חוץ שני העונה, 1:3 על בלקפול בבלומפילד רואד. סוארז כבש בבכורה בליברפול, תיקו לסיטי

לאחר נעילתו הדרמטית של חלון ההעברות, המחזור ה-24 באנגליה הסתיים עם שישה משחקים דרמטיים. מנצ'סטר סיטי איבדה גובה עם 2:2 בבירמינגהאם, ואילו ליברפול החדשה יצאה לדרך עם 0:2 על סטוק כולל שער בכורה ללואיס סוארז. בבלקפול, ווסטהאם ואברהם גרנט השיגו ניצחון חוץ שני העונה, 1:3 ועלו למקום ה-18 - עדיין מתחת לקו האדום. טוטנהאם גברה על בלקבורן 0:1 ואילו תמיר כהן לא נכלל בסגל בולטון שניצחה 0:1 את וולבס משער ניצחון של הרכש דניאל סטארידג' בדקה ה-90.

בלקפול - ווסטהאם 3:1

אברהם גרנט יכול לחייך. ווסטהאם שלו נראית טוב אחרי הרמונט שעברה בינואר. רובי קין הוסיף מחץ להתקפה והעיר גם את ויקטור אובינה, שאחרי השלושער בגביע הוסיף צמד. הפטישים השיגו ניצחון חוץ שני העונה וחשוב מכך, זה היה ניצחון ראוי שהושג בזכות מחצית ראשונה מצוינת. בשבוע הבא מחכה לווסטהאם קרב תחתית לוהט מול בירמינגהאם ואז אולי הפטישים יוכלו לנשום את האוויר של מעל הקו האדום.

ווסטהאם פתחה בהתלהבות ובדקה ה-24 גם עלתה ליתרון. אובינה הלוהט התנהל עם הכדור באגף ימין ומזווית קשה בעט שטוח לעבר המסגרת. ריצ'רד קינגסון היה צריך לקלוט ללא קושי את הכדור, אך הוא שמט אותו פנימה לשמחתו של גרנט. בדקה ה-37 שוב עימות בין אובינה לקינגסון. השוער הגנאי הדף פעמיים, אבל על הריבאונד היה רובי קין שלא יכול היה לבקש בכורה טובה יותר ובעט עם כל הלב לרשת. בדקה ה-42 צימק צ'רלי אדם בבעיטה ישירה מדגל הקרן, אבל אובינה ענה מיד בדקה ה-44 עם טיל אדיר בשמאל מ-22 מטרים. 1:3 לפטישים.

הקצב נרגע במחצית השנייה ו-ווסטהאם ירדה מעט אחורה על מנת לשמור על היתרון. בדקה ה-68 הרעיד ניל ארדלי את המשקוף של הפטישים בבעיטה חופשית אדירה. עד הסיום לא נכבשו שערים נוספים וגרנט החליט לבצע חילופים הגנתיים ולא להעניק בכורה לרכש דמבה בה.

בירמינגהאם - מנצ'סטר סיטי 2:2

קבוצה מוזרה בירמינגהאם. מצד אחד היא מסובכת בתחתית עם ארבעה ניצחונות בלבד העונה ומצד שני, היא לא הפסידה בסנט אנדרוז לשלוש מהגדולות. אחרי הניצחונות של יריבותיה אמש, מנצ'סטר סיטי הייתה חייבת להשיג שלוש נקודות כדי להישאר במרוץ. התיקו המאכזב משאיר את הסיטיזנס מרחק שמונה נקודות מהאחות הגדולה והאדומה. האם זהו סוף הסיפור?

הפתיחה הייתה כולה של סיטי. קרלוס טבז כבש כבר בדקה הרביעית מבישול של דויד סילבה, אבל בירמינגהאם חזרה במהרה. ניקולה זיגיץ' הענק איזן לאחר כדור חופשי בדקה ה-23. הקצב המטורף נמשך ובדקה ה-41 ירה אלכסנדר קולארוב כדור חופשי מושלם שנעצר רק ברשת והוריד את הסיטי ביתרון 1:2 במחצית. רוברטו מאנצ'יני כבר הריח ניצחון, אבל 13 דקות לסיום הכשיל פטריק ויירה את קווין פיליפס ברחבה וקרייג גרדנר קבע שוויון מהנקודה הלבנה.

בלקבורן - טוטנהאם 1:0

אחרי שהודחו מהגביע האנגלי שבות טוטנהאם ובלקבורן שבו להתרכז בליגה והספרס הם אלה שהתאוששו וניצחו לראשונה אחרי שלושה משחקים. שער אחד של פיטר קראוץ' בדקה הרביעית סידר את הניצחון לטוטנהאם וקירב אותה למרחק חמש נקודות ממנצ'סטר סיטי שבמקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות. קראוץ' התרומם בדקה הרביעית להגבהה של רפאל ואן דר וארט וסגר עניין. הרוברס נעצרו לאחר תקופה טובה ולמרות שהם במקום התשיעי, הם רחוקים רק שבע נקודות מהקו האדום.

ליברפול - סטוק סיטי 0:2

ליברפול החדשה יצאה לדרך ברגל ימין. באנפילד חיכו 63 דקות ואז נכנס מספר 7 החדש, לואיס סוארז, למגרש. 16 דקות לאחר מכן הוא קיבל מסירה בדירק קאוט, חלף על פני אסמיר בגוביץ' וגלגל כדור חלש שנכנס לרשת עם הרבה עזרה מאנדי וויליקינסון. התקשורת האנגלית העניקה את השער לאורוגוואי. עידן חדש יצא לדרך. עוד לפני כן הפציץ ראול מיירלש את הראשון לאחר כדור חופשי וסידר לקני דלגליש שלוש נקודות סמליות מאי פעם.

משחקים נוספים:

בולטון - וולבס 0:1
לבולטון: דניאל סטארידג' (90)

פולהאם - ניוקאסל 0:1
לפולהאם: דמיאן דאף (67)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully