וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת הכרטיסים לדרבי התל אביבי תיפתח היום

הכרטיסים שנותרו לאוהדי מכבי יימכרו באצטדיון ר"ג (17:00). 1,850 הכרטיסים לאדומים יימכרו באתר של לאן (21:00)

מכירת הכרטיסים לדרבי התל אביבי בין מכבי להפועל, שיתקיים ביום ראשון, תחל היום (שלישי) וזאת לאחר שמנכ"ל מכבי תל אביב עוזי שעיה, קיים אמש פגישה נוספת עם נציגי המשטרה ובסופו של דבר הגיעו כל הגורמים להסכמות על כמות הכרטיסים שתוצא למכירה עבור כל צד. המשטרה החליטה לגרוע 300 כרטיסים מכל מחנה על מנת ליצור חציצה בין השערים 4-5 בו יאוכלסו אוהדי הפועל, לשערים 6-7 בו יישבו אוהדי מכבי. בסך הכל הוקצו כ-1,850 כרטיסים עבור האדומים ושאר הכמות, כ-3,000 כרטיסים עבור הצהובים.

מכירת הכרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב תחל היום בשעה 17:00 באצטדיון רמת גן, בקופות הכרטיסים של משרד 'לאן'. המכירה תימשך עד פתיחת משחק הגביע נגד הפועל פתח תקוה. בהוראת המשטרה ועל מנת למנוע העברת כרטיסים לאוהדי הפועל, יורשו האוהדים הצהובים לרכוש כרטיס אך ורק בהצגת מנוי לעונת המשחקים הנוכחית.

1,850 הכרטיסים עבור אוהדי הפועל תל אביב, ימכרו החל מהשעה 21:00 הערב, דרך אתר האינטרנט של 'לאן', כאשר כל אוהד יוכל לרכוש כרטיס אחד בלבד. בזמן איסוף הכרטיסים יידרשו האוהדים להציג כרטיס מנוי שנתי ובלעדיו לא יוכלו לקבל את כרטיסם.

בתוך כך עדיין קיימות מחלוקות בין מכבי תל אביב לבין המשטרה על כמות המאבטחים שתידרש לדרבי. במשטרה נערכים לכל תרחיש אפשרי ודורשים מראשי מכבי סדר גודל של כ-600 מאבטחים. הצדדים אמורים לקיים פגישה נוספת על מנת לסגור את כל פרטי האירוע וגם להכריע בסוגיית כמות אנשי האבטחה להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully