וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: ”אלחם על מקומי בצ’לסי”

הספרדי יודע כי עליו להשאיר את בצורת השערים מאחור. הכחולים רכשו גם את דויד לואיז מבנפיקה תמורת 25 מיליון יורו

חלון ההעברות בחודש ינואר היה אחד העמוסים והמרתקים בשנים האחרונות, וסגירתו סיפקה לחובבי הכדורגל קינוח מסקרן במיוחד: העברת ענק בה צ'לסי רכשה את פרננדו טורס מליברפול והחתימה אותו לחמש שנים וחצי תמורת 50 מיליון ליש"ט.

שעות לאחר מכן ורגע לפני שחלון ההעברות נסגר, צ'לסי גם רכשה מבנפיקה את בלם נבחרת ברזיל, דויד לואיז, תמורת 25 מיליון יורו. כחלק מהעסקה הזו, הקשר הצעיר נמנייה מטיץ' עבר לקבוצה מליסבון. לואיז בן ה-23 הגיע לבנפיקה ב-2007 ובשנה שעברה היה אחד משחקני המפתח בזכייה באליפות.

ליברפול, מצדה, עברה החורף שינוי גדול, ובעקבות עזיבת טורס החתימה את אנדי קארול מניוקאסל, שהגיע תמורת 35 מיליון ליש"ט, וחתם בשורות האדומים לחמש וחצי עונות. ליברפול צירפה עוד קודם לכן את חלוץ נבחרת אורוגוואי לואיס סוארז בן ה-24, כדי שיעניק לה חדות ומהירות בחלק הקדמי. מנגד, היא שחררה את המגן פול קונצ'סקי, 29, שעבר בהשאלה לנוטינגהאם.

ההעברה של טורס תהיה הרביעית בגודלה בהיסטוריה אחרי כריסטאינו רונאלדו (80 מיליון ליש"ט), זלאטן איברהימוביץ' (לברצלונה, 60.7) וקאקה (לריאל מדריד, 56). קארול, תאמינו או לא, הופך להעברה השמינית בגודלה בהיסטוריה.

"אני מאוד שמח על המעבר לצ'לסי", אמר טורס במסיבת העיתונאים בה הוצג, כשבמקביל אוהדי ליברפול זעמו על עזיבתו ושרפו חולצות ליברפול הנושאות את שמו. "אני מצפה לעזור לקבוצה החדשה שלי העונה ובשנים הבאות", הוסיף הספרדי, "שיחקתי הרבה שנים נגד צ'לסי מאז שבאתי לאנגליה, אלה תמיד היו משחקים גדולים שלא אשכח, יש במועדון שחקנים גדולים ואני אעבוד קשה ואלחם על מקומי בקבוצה".

"אני מקווה שאבקיע גולים חשובים כדי שהאוהדים ייהנו העונה", סיכם טורס, שהבקיע 65 שערים ב-102 משחקים עבור ליברפול, אבל בחודשים האחרונים לא מצא את הרשת תחת רוי הודג'סון ומחליפו קני דלגליש.

"זה צעד משמעותי קדימה בקריירה שלי", הוסיף טורס, "זה מועדון גדול ויש אחריות גדולה, אנשים יצפו ממני לדברים גדולים, ואני מוכן לאתגר. זאת אחת הקבוצות הגדולות באירופה, שנלחמת על כל התארים - וזה צעד קדימה".

דלגליש: "ההעברות שביצעה ליברפול הן לא תרגיל ביחסי ציבור"

בינתיים, בליברפול, דלגליש מרוצה מאוד מהשינויים שביצע בקבוצתו. "הבעלים תמכו בצורה יוצאת מן הכלל", אמר המאמן, "ההעברות שביצעה ליברפול הן לא תרגיל ביחסי ציבור, אלא מעידים על רצון אמיתי להתקדם ולהפוך את ליברפול לטובה יותר".

דלגליש התייחס לעזיבתו של טורס, ואמר: "שחקנים באים למועדון ושחקנים הולכים, והפעם באו יותר מאשר הלכו. זה לא משנה, אנשים עוברים. הדבר הכי חשוב הוא המועדון , זה גדול מכל שחקן או מאמן".

"הדבר הכי חשוב עבורנו הוא החתמת לואיס סוארז", הוסיף דלגליש, "זאת החתמה מצוינת, ואנחנו רוצים להתחיל לעבוד עם השחקנים החדשים בקבוצה. סוארז הוא סקורר פנטסטי, הוא היה קפטן באייאקס, וזה לא טיפוסי שחלוץ ישמש כקפטן, נגרום לו לשחק כמו ששיחק באייאקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully