וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגביע נצא מהצרות?

מכבי נתניה ובני יהודה לא נמצאות בשיא כושרן, אבל מבינות שגביע המדינה הוא סיפור שונה לגמרי. רגע לפני שאחת מהן נפרדת בשלב כל כך מוקדם מהמפעל, הגיע הזמן להמר

משחקים 7-9: מכבי נתניה – בני יהודה

יחסי הכוחות:

רק אל תגידו את המשפט 'לגביע יש חוקים משלו'. מכבי נתניה ובני יהודה, שתי קבוצות שלא מצליחות כל כך להביא את עצמן לליגה, נפגשות בסיבוב הראשון של הגביע בו משתתפות קבוצות ליגת העל ולשתיהן יש את הליגה על הראש, שם הן לא מצליחות להתרומם לכיוון השמינייה הראשונה. הכתומים של קשטן מדורגים במקום העשירי, נתניה מקום אחד לאחר מכן בהפרש של נקודה.

מפגשים אחרונים:

שתי הקבוצות הספיקו להיפגש העונה כבר פעמיים, כאשר הפעם האחרונה הייתה בגביע הטוטו, כשהכתומים ניצחו 2:4 בפנדלים ברבע הגמר ועלו לחצי הגמר. משחק הליגה בין שתי הקבוצות הסתיים ב-0:0. אלא שאוהדי מכבי נתניה לא בדיוק רגילים לזכור איך הקבוצה שלהם מנצחת את בני יהודה, שכן הניצחון האחרון היה רק ב-2008 אז הנתנייתים ניצחו 2:3.

מומנטום:

מכבי נתניה לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים שלה בליגה, כשבשבת היא הפסידה 2:1 להפועל תל אביב. עוד קודם לכן היא חילצה בשיניים 3:3 מול הפועל פתח תקוה והפסידה 1:0 למ.ס. אשדוד. בני יהודה חזרה למסלול הניצחונות בשבת אחרי 0:2 על הפועל אשקלון, שהגיע שבוע אחד בלבד אחרי ההפסד 1:0 למכבי חיפה.

כמות שערים:

מכבי נתניה כבשה העונה 22 שערים, ארבעה שערים יותר מבני יהודה, וספגה 26 שערים, שזה פחות ממה שספגה הפועל עכו שנמצאת במקום השישי. בני יהודה לעומת זאת ספגה 21 שערים, כמו עירוני קרית שמונה השלישית.

ההימורים שלנו:

מכבי נתניה – בני יהודה 2 (2.65)
מחצית ראשונה נתניה – בני יהודה איקס (2.75)
אנדר/אובר שערים (2-3) איקס (1.80)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully