וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: ניצחון לרמת חן, הפסד מפתיע לאשדוד

הקבוצה של שיקי פלח מתקרבת להבטחת המקום השני אחרי 53:65 על בנות השרון. הפועל ראשל"צ ניצחה 69:73 באשדוד

עם מחזור אחד בלבד עד תום העונה הסדירה, המחזור ה-17 בליגת העל לנשים הערב (שני) היה חשוב במיוחד. המוליכה אליצור רמלה לא התקשתה למחוץ בביתה 69:110 את אליצור חולון החלשה, בעוד גם מכבי רמת חן עשתה את שלה כאשר גברה על בנות השרון 53:65. ההפתעה של המחזור הגיעה מאשדוד, שם הפסידה מכבי המקומית 74:69 להפועל ראשון לציון.

אליצור רמלה - אליצור חולון 69:110

קבוצתו של עדן ענבר לא נתקלה בשום קושי מול חולון החלשה, בדרך לניצחון ליגה 15 ברציפות לקראת הקרבות הגדולים באירופה. קיה ווהן כרגיל הובילה את המוליכה עם 31 נקודות קלילות, בעוד שירן צעירי הוסיפה 18 ו-10 אסיסטים.

מכבי רמת חן - בנות השרון 53:65

שיקי פלח יכול להיות מאוד מרוצה, שכן כעת גורלה של רמת חן בידיה, כאשר ניצחון במחזור האחרון על רמת השרון יבטיח לרמת חן את המקום השני בטבלה לקראת הפלייאוף. טיפני ג'קסון הוליכה את המנצחות עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים, אשלי ווקר הוסיפה 14 ו-13. מנגד, בריאן ג'נוארי הובילה את בנות השרון עם 20.

מכבי אשדוד - הפועל ראשון לציון 73:69

האורחת מעיר היין אולי לא תצליח לסיים את העונה במקום הרביעי, אך הערב היא רשמה ניצחון נאה עד מאוד באשדוד, שהפך את קרבות המיקום בצמרת למעניינים מאוד לקראת המחזור האחרון. אשדוד מפסידה אחרי שלושה נצחונות רצופים, ומסתבכת מאוד במאבק על המקום השני.

במשחק נוסף ניצחה אליצור נתניה 69:83 את אליצור ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully