וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי: "היה לי אימון מצוין"

הדנית הראשונה בעולם מתכוננת לפדרציה ומבכה את עזיבת טורס: "אהיה חייבת להתרגל, בטוחה שסוארז וקארול יהיו טובים"

יומיים לפני פתיחת מפגש גביע הפדרציה באילת, ערכו היום (שני) הנבחרות הזרות, וביניהן גם הנבחרת הישראלית, הכנות אחרונות לקראת המפגשים הפותחים של המפעל, שבסופן יעלו שתי נבחרות למאבק העלייה לבית העולמי מספר שתיים.

המדורגת מספר אחת בעולם, קרוליין ווזניאקי הדנית, ערכה את אימון הבכורה שלה באילת ונראתה מחויכת למדי מתשומת הלב המוגברת לה זכתה. הדנית כתבה בעמוד טוויטר שלה: "התאמנתי טוב היום וקיבלתי מסאז'. אלך לאכול עם הנבחרת ארוחת ערב". מאוחר יותר התייחסה ווזניאקי, אוהדת ליברפול ידועה למי שלא יודע, למעברו הצפוי של טורס לצ'לסי: "אני אהיה חייבת להתרגל לא לראות את טורס עם החולצה האדומה, אבל אני משוכנעת שסוארז וקארול יהוו צמד טוב בחוד".

גם ויקטוריה אזרנקה מבלארוס התאמנה היום, כאשר מחר צפויה לנחות אגניישקה רדוואנסקה הפולניה ובכך תשלים רשימה של ארבע שחקניות מהטופ 11 שיתחרו במפעל, כולל שחר פאר ישראלית. היום גם אזלו באופן סופי הכרטיסים לקראת משחקי יום שישי ושבת. עם זאת, נותרו כרטיסים אחרונים לימים רביעי וחמישי.

בסיום האימון היומי, אמר קפטן הנבחרת, ליאור מור: "התאמנו טוב, עשינו שני אימונים כולל אימון זוגות ואימון וידאו בו ניתחנו סיטואציות ולאחר מכן עלינו למגרש ויישמנו את האלמטנים השונים. מחר ככל הנראה נתאמן פעם אחת". על שחקניות הנבחרות הזרות, אמר מור: "יצא לנו לראות לדקות בודדות את הפולניות והבולגריות, אבל כרגע אנחנו מתרכזים בלוקסמבורג ובהכנה מיטבית של הנבחרת שלנו". מחר (שלישי) תתקיים ארוחת הערב המסורתית של כל הנבחרות המתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully