וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר אשקלון: "להערכתי, בית הלחמי לא יתפטר"

31.1.2011 / 21:36

מצבם של הדרומיים הסתבך אחרי ההפסד לחולון. המאמן: "אין תירוצים, אנחנו לא מספיק טובים". רוט: "מקווה שנישאר למעלה"

עירוני אשקלון נחלה הערב (שני) הפסד שביעי בשמונת המשחקים האחרונים, כאשר נכנעה בביתה 89:78 להפועל חולון בקרב תחתית חשוב. מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי ירד מהפרקט לקול קריאות אוהדי הקבוצה לפטרו. הגוף שמוסמך לבצע מהלך כזה הוא כמובן הנהלת עירוני אשקלון, שהתכנסה בשבוע שעבר, ולא מתכוננת להתכנס בקרוב. יו"ר הקבוצה אבי נמרודי אמר לוואלה! ספורט אחרי המשחק: "אין שינוי במעמדו של אריאל לעומת מה שהיה לפני המשחק. אני מעריך שגם אין בכוונתו להתפטר".

"אין לי הרבה מה לומר", הודה אריאל בית עצמו בסיום. "לא שיחקנו טוב במחצית השנייה. אין שום תירוצים, עשינו הכל, עשינו את המקסימום אבל אנחנו לא מספיק טובים. אנחנו הרבה זמן בתקופה לא טובה, עכשיו אנחנו גם מאבדים את הביטחון, אבל אנחנו חייבים להיות חזקים".

על ההרחקה של ראשון טרנר, שפגע בניר כהן ללא כדור ברבע השלישי, מה שהוביל להתפרקות של אשקלון, אמר בית הלחמי: "לא יודע מה היה עם טרנר, אבל אם היה מגיע לו אז מגיע לו. אסור לעשות דברים בלי כדור".

ניר כהן: "שמח שיצא לי להתבטא יותר מהרגיל"

מנגד, מצב הרוח בהפועל חולון היה כמובן מרומם במיוחד. ניר כהן, שהיה בצד השני של התקרית, הצטיין הערב עם 18 נקודות ואמר בסיום: "טרנר כנראה חשב שעשיתי לו משהו בכוונה, לאחר מכן סגרתי אותו לריבאונד וראיתם איך הוא הגיב. זה היה משחק חשוב מאוד, אני שמח שיצא לי להתבטא בו יותר מהרגיל והכי חשוב שניצחנו".

מורן רוט הוסיף: "עשינו את השינוי בראש במחצית השניה, באנו יותר אגרסיביים. לא היה משחק גדול, אבל היה משחק תחתית, משחק הקרבה, ואני שמח שעשינו את זה. אני מקווה שנישאר בחלק העליון של הטבלה. אנחנו מאמינים יותר בעצמנו, יש לנו יותר ביטחון, יש הרבה אנרגיות טובות בקבוצה הזאת. דני פרנקו יודע להטריף אותנו. אנחנו נלחמים בשבילו".

פרנקו עצמו חש ברע בסיום, ובמקומו התראיין עוזר המאמן רפי זילברמן, והסביר מה הביא את הניצחון: "הקבוצה שלנו בנויה על אנרגיות וזה מה שניצח לנו את המשחק. ברבע השלישי עצרנו אותם. יש לנו כישרון, אבל אופי ולחימה זה מה שמנצח משחקים".

מי שסיים את חוזהו בתום המשחק הוא הרכז ליאור שגב, ובהנהלת חולון הודיעו לצוות המקצועי כי מאחר ואין לקבוצה כסף מיותר, היא תתקשה להשאירו עד לסיום העונה. דני פרנקו הגיב לנושא זה ואמר: "ליאור שגב מבחינתי חייב להשאר בקבוצה, הוא בשר מבשרה של הקבוצה, הוא מחובר לקבוצה ולקהל של הפועל חולון. הוא מתאים להפועל חולון כמו כפפה ליד. בכדורסל של היום משחקים עם שני מובילי כדור, ולראייה הניצחונות הגדולים שלנו שהוא שותף להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully